آخرین اخبار

29. فروردين 1394 - 9:30   |   کد مطلب: 18001
پایتخت تاریخ و تمدن ایران در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهای مختلفی از جمله آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی صالح‌آباد، تشکیل ۵۴۰ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز، برگزاری جشنواره علامه حلی، اسوه‌های صبر و مقاومت و غیره بود.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، در هفته‌ای که گذشت رویدادهای مختلفی در همدان رخ داد که عناوین مهمترین اخبار همراه با لینک مربوطه در زیر آمده است.

معوقات فرهنگیان همدان قبل از هفته معلم پرداخت می‏‎شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه تاکنون گام مؤثری در تأمین معیشت فرهنگیان برداشته نشده است، گفت: معوقات فرهنگیان از اواخر فروردین ماه تا قبل شروع هفته بزرگداشت معلم وارد چرخه پرداخت می‏‎شود.

کاهش 17 درصدی بارندگی در همدان

معاون شرکت آب منطقه‌ای همدان میزان بارش همدان را 270 میلیمتر اعلام کرد و گفت: بارش‎های امسال نسبت به سال گذشته 17 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 4 درصد کاهش داشته است.

51 روستای همدان با مشکل تامین آب مواجه هستند‌

مدیر آب و فاضلاب روستایی همدان با بیان اینکه 51 روستای همدان با مشکل تأمین آب مواجه هستند، گفت: بیش از 2 هزار انشعاب غیرمجاز در همدان شناسایی و قطع شد.

تکمیل پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان تا 98 ادامه می‌یابد

فرماندار همدان با بیان اینکه اسراف آب در همدان زیاد است، گفت: پروژه آبرسانی از سد تالوار تا 4 سال آینده به اتمام نمی‎رسد و برای تسریع در تکمیل این پروژه به اعتبارات بیشتری نیاز است.

زیرگذر پروژه بعثت پیامبر(ص) تا پایان تیرماه در همدان به‌بهره‌برداری می‌رسد

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و شهرسازی شورای شهر همدان گفت: پروژه زیرگذر پروژه بعثت پیامبر اعظم (ص) در همدان از 80درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

دومین جشنواره استانی علامه حلی در همدان برگزار شد

 اختتامیه دومین جشنواره علامه حلی با حضور معاون پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ برادران، حجت‌‎الاسلام والمسلمین علی عماد و معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حصاری در حوزه علمیه همدان برگزار شد.

توافق هسته‎ای باید به لغو یکجای تحریم‎ها منجر شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی‎گفت: هدف ما از مذاکرات هسته‎ای لغو تحریم‏‌ها به عنوان یگانه صلاح غرب علیه ملت ایران است در این راستا باید بعد از توافق هسته‏‌ای تمام تحریم‌‏ها به صورت یکجا حذف شود.

برخورد جدی با افزایش قیمت‎ غیرقانونی کالا در همدان‌

 رئیس اداره نظارت و بازرسی همدان با اعلام اینکه افزایش قیمت کالا در همدان نداریم، گفت: با افزایش قیمت غیرقانونی در همدان برخورد می‎شود.

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در همدان برگزار شد‌

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در گرامیداشت مقام شامخ مادران و همسران شهدای گرانقدر ‌در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

540 پرونده تغییر کاربری غیرمجاز در همدان تشکیل شد‌

 مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: 540 مورد پرونده تغییر کاربری غیرمجاز در سطح 75 هکتار از اراضی کشاورزی استان همدان به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

14 پیست دوچرخه‌سواری در کشور احداث می‌شود

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با بیان اینکه 14 پیست دوچرخه‌سواری در کشور در حال ساخت است، گفت: منابع مالی فدراسیون پاسخگوی نیازها نیست.

مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه کشور در همدان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور اجتماعی استانداری همدان گفت: مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه سراسر کشور به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

تعهدات اشتغال‌زایی و سرمایه گذاری استان همدان محقق شد

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه سال گذشته در راستای جذب سرمایه‌گذار و اشتغالزایی حرکت خوبی در همدان آغاز شد، گفت: تعهدات اشتغالزایی و سرمایه گذاری استان همدان محقق شد.

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی صالح‌آباد همدان آغاز شد

 عملیات اجرایی ناحیه صنعتی صالح‌آباد از توابع شهرستان بهار با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد.

زیرساخت‌های ناحیه صنعتی صالح‌آباد همدان تا 3 ماه آینده تامین می‌شود

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز در ناحیه صنعتی صالح‌آباد تا 3 ماه آینده تامین و ایجاد می‌شود،گفت : این ناحیه صنعتی مشکل صنعتگران منطقه را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان