آخرین اخبار

28. فروردين 1394 - 15:23   |   کد مطلب: 18002
امام جمعه تویسرکان از اقدام وزیر ارشاد در راستای تعطیل کردن حج عمره تشکر کرد و گفت: باید این رویه به طور مستمر ادامه داشته باشد تا عربستانی ها در برخورد خود با زائران ایرانی به طور جدی تجدید نظر کنند.

به گزارش رودآور،«حجت الاسلام موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان به جنایات مأموران عربستان در فرودگاه جده اشاره کرد و گفت: مأموران عربستانی با توجه به  اینکه ذره ایی انسانیت ندارند، با بداخلاقی خلاف دین و اخلاق عمل می کنند.

وی با محکوم کردن شدید عمل خلاف دین ماموران عربستان، از اقدام وزیر ارشاد در راستای تعطیل کردن حج عمره تشکر و اظهار کرد: باید این رویه به طور مستمر ادامه داشته باشد تا عربستانی ها در برخورد خود با زائران ایرانی تجدید نظر جدی کنند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: مردم ایران به هیچ عنوان رضایت نمی دهند که تحقیر شوند و زیر بار چنین بی حرمتی هایی نمی روند.

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: بنابراین تا زمانی که عربستانی ها عاملان جنایت جده را محکوم نکنند و تضمینی ندهند، تعطیلی حج عمره باید باقی بماند.

قطعنامه سازمان ملل علیه یمن، قطعنامه ای ضد بشری است

وی در ادامه قطعنامه سازمان ملل بر علیه یمن را محکوم کرد و گفت: این قطعنامه که در حمایت از تجاوزات آل سعود و علیه ملت یمن صادر شده است را باید قطعنامه ای غیر مدنی و خلاف حقوق بشر دانست.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: در صورتی که مردم بی پناه یمن با جنایات  آل سعود به خاک و خون کشیده شده اند اما متأسفانه شاهد هستیم که سازمان ملل عملی وارونه انجام می دهد و به جای حمایت از ملت مظلوم یمن از جنایات آل سعود حمایت می کند.

مردم از کیفیت نان نارضای هستند

حجت الاسلام موحدی همچنین از نارضایتی مردم تویسرکان به دلیل کیفیت نان خبر داد و  تصریح کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند زمانی که نان گران می شود کیفیت آن نیز افزایش یابد، این در حالی است که متأسفانه در روزهای اخیر شاهد نارضایتی مردم از کیفیت نان هستیم.

وی افزود: انتظار مردم از بهبود کیفیت نان به دلیل افزایش قیمت نان بیشتر شده است.

اعمال مستحبی رجب را از دست ندهید

خطیب نماز جمعه تویسرکان با اشاره به نزدیک بودن ایام رجب و اعمال مستحبی وارد شده در این ماه، گفت: در این ماه اعمال مستحبی بسیاری که کیفیت و ثواب های آن در مفاتیح الجنان آمده سفارش شده است.

حجت الاسلام موحدی همچنین به نزول آب نیسان در ماه اردیبهشت  و خواص آن اشاره کرد و افزود: از بعضى از روایات استفاده مى شود، بارانى که در این ماه از آسمان نازل مى گردد، خواص و آثار فراوانى دارد و اگر کسى مقدارى از آن را در ظرف پاکى جمع کند و سوره ها و دعاهاى زیر را بر آن بخواند و آن آب بخورد، از بیمارى هاى گوناگون جسمانى و اخلاقى رهایى مى یابد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان