آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1394 - 13:25   |   کد مطلب: 18059
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان:
سارقین دکل های مخابراتی در تویسرکان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری دو سارق دکل های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

«سرهنگ قاسم قربانی» در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار رودآور، گفت: در پی سرقت از دکل های مخابراتی در شهرستان تویسرکان، طرح دستگیری سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دکل مخابراتی، ترانس و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان با تدابیر و برنامه ریزی درباره موضوع و فعال کردن گشت های هدفمند محسوس و نامحسوس کوپ های تابعه و پلیس های تخصصی و بکارگیری منابع و مخبرین و اقدامات اطلاعاتی در نهایت مأموران پاسگاه انتظامی ولاشجرد در حین گشت زنی در روستای کنجوران به یک دستگاه پراید داری دو نفر سرنشین مشکوک می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: راننده در ابتدا خود را اهل و ساکن کنگاور معرفی کرد و اما پس از بازرسی از خودرو ابزار آلاتی از قبلی قیچی، سیم چین، دستکش برزنتی و تعدادی آچار که همگی از وسایل و و آلات قطع و بریدن سیم و کابل می باشد کشف شد.

قربانی ابراز کرد: متهمین به همراه خودرو به پاسگاه انتظامی دلالت داده شدند و در تحقیقات اولیه منکر هر گونه جرم و سرقت می شوند که درنهایت پرونده حسب دستور قضایی برای تحقیقات بیشتر در ادر اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ابتدا با بررسی دقیق علمی و فنی مشخص شد یکی از متهمین نام خود را اشتباه به مأمورین اعلام و نام واقعی خود را کتمان کرده است چراکه وی از سارقین سابقه دار و دارای هفت فقره سابقه کیفری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: در ادامه بازجویی های تخصصی مأمورین پلیس آگاهی یکی از متهمین لب به اعتراف گشود و به سه فقره سرقت از دکل های مخابراتی در گردنه باقرآباد در دو مرحله و گردنه خیرآباد و یک فقره سرقت ترانس برق از روستای گاوکران و نیز یک فقره سررقت برق از روستی لامیان اعتراف کرد.

قربانی افزود: در نهایت متهمین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و حسب خواسته قضایی با صدور قرار بازداشت موقت ورانه زندان شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان