آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1394 - 13:14   |   کد مطلب: 18069
اعتکاف ایام رجب در هشت نقطه از شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در نشست هماهنگی برگزاری اعتکاف ایام رجب در شهرستان تویسرکان به مردمی کردن هرچه بیشتر برنامه اعتکاف در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایام اعتکاف فرصت مناسبی برای مستحکمتر کردن ارتباط معنوی انسان با خداوند تعالی است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان ودستگاه های اجرایی در راستای تقویت مراسم معنوی اعتکاف و با برنامه ریزی با توجه به امکانات و توانمندی های خود وارد عرصه شوند، اظهار کرد: با این وجود باید به سمت مردمی تر برگزار کردن این آیین پیش رفت و به ویژه زمینه های لازم برای حضور گسترده تر نوجوانان و جوانان را فراهم ساخت.

«حجت الاسلام علی کاروند» سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان نیز با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف امسال در هشت نقطه از شهرستان تویسرکان، گفت: این مراسم در شهرهای تویسرکان، سرکان، فرسفج و تویسرکان و نیز و روستاهای سید شهاب، کنجوران، جیجانکوه و اشترمل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سال 93 در مقایسه با سال 92 با رشد 30 درصدی معتکفان روبرو بودیم، اظهار کرد: پیش بینی می شود تعداد معتکفان تویسرکانی در سال جاری به یک هزار نفر برسد..

 انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان