آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1394 - 22:43   |   کد مطلب: 18161
پس از گذشت بیش از چهار ماه از انتشار خبری مبنی بر درخواست های مردمی برای دو طرفه شدن خیابان حافظ غربی در تویسرکان، مسئولان شهرستان در اقدامی، این مطالبه مرمی را پاسخگو شدند.

به گزارش رودآور، 30 آذر ماه سال گذشته خبری با عنوان "درخواست های مردمی برای دو طرفه شدن خیابان حافظ غربی در تویسرکان/مسئولان پاسخگو باشند" در سایت خبری رودآور انشتار یافت.

خوشبختانه مسئولان در این مورد به مطالبه مردمی پاسخ مثبت دادند و امروز شاهد دو طرفه شدن این خیابان هستند.

در خبر سال گذشته آمده بود: 

یک طرفه بودن خیابان حافظ غربی در تویسرکان مشکلاتی را برای چند محله در این شهر به وجود آورده که سبب گله مندی آنان شده است.

آقای علی صد یکی از خوانندگان خوب رودآور در پیامی، از این اقدام مسئولان تشکر کرد و گفت: امروز وقتی مردم تویسرکان از خیابان حافظ غربی عبور کردند متوجه شدند که مطالبه آن ها یعنی دو طرفه شدن خیابان حافظ غربی محقق شده است. 

در این بین اهالی خیابان حافظ غربی، شهرک قائم، بلوار بهشت زهرا و روستای آرتیمان بسیار خوشحال بودند.

با این اقدام مسیر شهرک قائم کوتاه تر شد و رفت و آمد عابرین بخصوص کودکان وسالخوردگان از خیابان حافظ غربی مطمنن تر شد زیرا خودروها با احتیاط و سرعت کمتری حرکت می کنند.

مردم از راهنمایی و رانندگی شهر تویسرکان برای ایجاد نظم در این خیابان تشکر می کنند و از این اداره تقاضامند هستند در تقاطع ولایت - فاطمیه پلیس راهنمایی ورانندگی مستقر شود.

برخی دیگر از مردم نیز خواستار نصب چند سرعت گیر در خیابان حافظ غربی و چراغ چشمک زن هشدار دهنده در تقاطع ولایت - فاطمیه هستند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان