آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1394 - 9:41   |   کد مطلب: 18183
به منظور ارتقاء احساس امنیت عمومی صورت گرفت:
اجرای مانور عملیاتی توسط پلیس در تویسرکان
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای مانور عملیاتی با حضور نیروی های انتظامی تویسرکان و بخشی از نیروهای مرکز استان در حوزه های یگان امداد، پلیس مبارزه با مواد مخدر، اطلاعات پلیس آگاهی، و راهور در تویسرکان خبر داد.

به گزارش رودآور، «سرهنگ قاسم قربانی»  در نشست خبری با اصحاب رسانه تویسرکان، به اجرای طرح عملیات مشترک انتظامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح به طور مشترک و با بهره مندی از نیروی های انتظامی تویسرکان و بخشی از نیروهای مرکز استان در حوزه های یگان امداد، پلیس مبارزه با مواد مخدر، اطلاعات پلیس آگاهی، و راهور به اجرا درآمد.

وی، افزایش سطح آمادگی  و هماهنگی نیروهای انتظامی، پاکسازی مناطق آلوده و شناسایی و دستگیری مجرمین سابقه دار و ارتقا احساس امنیت عمومی و انضباط اجتماعی و ترافیکی را برخی از اهداف این طرح برشمرد و اظهار کرد: در این عملیات دو مرحله ای اقداماتی از جمله فراخوان نیروها، سازماندهی تجهیزات، استقرار در میدان شهید فرشید هرمزی به عنوان نقطه رهایی و استقرار در محل های از پیش تعیین شده صورت گرفت که این بخش ها جز مرحله پنهانی عملیات بود.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: مرحله آشکار طرح نیز با ورود نیروها به بخش عملی اجرا شد.

قربانی به برخورد با 100 مورد موتورسوار و رانندگان خودروهای مزاحم نوامیس، کشف 200 مورد اقلام ضد فرهنگی و دستگیری 48 مجرم مواد مخدر و سه سارق و اموال مسروقه در عملیات امذکور نیز اشاره و تصریح کرد: اقدامات دیگری از جمله دستگیری اراذل و اوباش شناسنامه دار و کشف مقادیری کالای قاچاق نیز صورت گرفت.

وی همچنین به کاهش 34 درصدی انواع سرقت و افزایش 18 درصدی کشف انواع سرقت ها از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال خبر نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان