آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1394 - 8:52   |   کد مطلب: 18200
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان از درخشش رزمی کاران تویسرکانی در هفتمین دوره مسابقات بین المللی نیوفول کنتاکت و کسب مقام اولی تیم ایران خبرداد.

«کیانوش سلیمانی» لحظاتی پیش در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: رزمی کاران تویسرکانی در هفتمین دوره مسابقات بین المللی نیوفول کنتاکت که هفدهم و هجدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه معتمدی تهران برگزار شد خوش درخشیدند.

وی اظهار کرد: این تورنمنت بین المللی نیوفول کنتاکت – کیک بوکسینگ، در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و رزمی کاران با حضور دو تیم از ایران و هفت تیم خارجی (ژاپن، آلمان، تاجیکستان، افغانستان، ترکیه، عراق و آذر بایجان) در دو روز با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان افزود:  مهدی فقیر  و محمد بختیاری در رده سنی جوانان، محمد بیات و فردین مومیوند در رده سنی بزرگسالان اعضای اعزامی تیم نیوفول کنتاکت تویسرکان بودند که در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

 

سلیمانی با بیان اینکه محمد بیات، مهدی فقیر، محمد بختیاری، فردین مومیوند از تیم تیم نیوفول کنتاکت تویسرکان مقام آوران در اوزان مختلف بودند، تصریح کرد: در رده سنی جوانان مهدی فقیر در وزن 45 کلیوگرم  توانست مقام دوم را از آن خود کند و در این رده  محمد بختیاری در وزن 65 کلیوگرم در جایگاه سوم بایستاد.

وی عنوان کرد: همچنین فردین مومیوند در وزن 72 کلیوگرم در رده سنی بزرگسالان مدال برنز را از آن خود کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه در این تورنمنت بین المللی تیم رزمی کار ایرانی به مقام قهرمانی رسید، افزود: تیم های افغانستان و تاجیکستان هم به ترتیب جایگاه دومی وسومی را کسب کردند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان