آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1394 - 13:38   |   کد مطلب: 18207
28 و 29 اردیبهشت ماه جاری؛
شهر سرکان میزبان دو شهید گمنام می شود
شهردار سرکان از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در روزهای 28 و 29 اردیبهشت ماه جاری در شهر سرکان خبر داد.

«مسعود حمزه ای» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از مراسم تشییع و تدفین پيكر پاك دو شهید گمنام در روزهای دو شنبه و سه شنبه هفته آینده (28 و 29 اردیبهشت ماه جاری) در شهرستان تویسرکان خبرداد و گفت: پیکر مطهر این شهدای گرامی روز 28 اردیبهشت ماه جاری در روستاهای مرکزی و قلقلرود تشییع می شوند و سپس در مسجد جامع شهر تویسرکان مراسم وداع با شهدا همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

وی اظهار کرد: روز سه شنبه برابر با 29 اردیبهشت ماه جاری نیز ساعت 9 صبح، پیکر مطهر شهدا ازمسیر سپاه، میدان فرشید، شهرک عین آباد و در انتهای در شهر سرکان تشییع شده و در نهایت در پارک تفریحی ـ توریستی کمربسته این شهر تدفین می شوند.

شهردار سرکان از تشکیل کمیته های 6گانه برای برگزاری مراسم تشییع وتدفین این دو شهید گمنام خبر داد و افزود: پارک تفریحی ـ توریستی کمربسته ظرفیت تبدیل شدن به پارک فرهنگی را دارد و از این رو برای اجرای برنامه های فرهنگی در این پارک پس از تدفین پیکر مطهر این دو شهید برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.

حمزه ای عنوان کرد: بركت وجود اين دو شهيد بزرگوار در شهر سرکان روح معنويت را بيش از پيش در فضای شهر متجلی می گرداند.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی کنونی امروز، مدیون خون پاک شهدا است و احترام به شهدا به ویژه شهدای گمنام ،امری است که باید از سوی همگان صورت گیرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان