آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1394 - 0:11   |   کد مطلب: 18212
امام جمعه تویسرکان گفت: در اینکه جمهوری اسلامی ایران در دنیا جایگاه ویژه ای دارد شکی نیست و اما آمریکا از نفوذ ندای حق شیعه در دنیا نگران است.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با تبریک ایام بعثت نبی مکرم(ص)، گفت: در ایامی به سر می بریم که متن متن توافق نامه هسته ای ایران در حال نوشتن است و ایران تاکنون به دنیا نشان داده است که زیر بار ظلم و طاغوت نمی رود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری جواب یاوه های گویی های امریکا را حکمیانه می دهند، اظهار کرد: در اینکه جمهوری اسلامی ایران در دنیا جایگاه ویژه ای دارد شکی نیست و اما  آمریکا از نفوذ ندای حق شیعه در دنیا نگران است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: امریکا می داند در سرزمین که در نور اهل بیت(ع) باشد با زر بار زور نمی تواند راه به جایی ببرد و هرگز ملت ما حکومت دیکتاتوری امریکا را نمی پذیرد و  و این انقلاب اسلامی ما است که به کشورهای مختلف صادر شده است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اهمیت نماز جمعه از منظر امامان و عالمان دین، ابراز کرد: حضرت امام رضا (علیه السلام) به نقل از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) همچنین می فرماید:از آن رو در روز جمعه، خطبه نهاده شده است که جمعه دیدارگاه عمومی و هنگام حضور مردم است. و وسیله ای برای رهبری جامعه که آنان را اندرز دهد، و به طاعت خدا فراخواند، و از گناه بیم دهد، و بدانچه برای مصلحت دین و دنیای آنان خواسته است آگاه سازد؛ و آنان را بدانچه از رویدادها و مخاطرات جهان که سودها و زیان هایی برایشان در بردارد، خبر دهد.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه نماز جمعه حلقه وصل ولایت و مردم و فرصتی برای افرایش تقوا است،تصریح کرد: نماز جمعه توطئه های دشمنان را خنثی می کند و سبب انسجام و اتفاق، یکپارچگی و همدلی ملسلمانان است.

امام جمعه تویسرکان به اعمال و نمازهای ویژه و روزه در ماه رجب اشاره کرد و گفت:  در احادیث نقل شده است هر کس یک روز از روزهای آخر رجب را روزه بگیرد خداو ند او را از هراس های بعد از مرگ نجات می دهد.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه خداوند متعال با مبعث منت بر مؤمنین نهاد افزود: یکی از اعمال روزه روز مبعث روزه یکى از چهار روزى است که در تمام سال امتیاز دارد براى روزه گرفتن و برابر است با روزه هفتاد سال .

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان