آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1394 - 10:53   |   کد مطلب: 18253
پیکر دو شهید گمنام مورد استقبال گرم مردم روستای شهرستانه قرار گرفت.

 «جواد زمردیان» نماینده کمیته جستجو مفقودین غرب کشور در گفتگو با رودآور؛ از تشییع دو پیکر مطهرشهید گمنام در تویسرکان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته پیکر این دو شهید در شهرهای فامنین و طلوع آفتاب امروز مورد استقبال گرم مردم همدان قرار گرفت،اظهار کرد: امروز با ورود به روستای شهرستانه و بعد از آن مورد استقبال 14 روستای دیگر این شهرستان قرار می گیرند .

زمردیان افزود: این دو شهید بعد از عبور از این 14 روستا و استقبال مردم در مراسم مدافعان حرم در مسجد جامع شهرستان تویسرکان مورد استقبال قرار می گیرند و در آن جا مراسم شب وداع با شهدا انجام می شود.

وی  در ادامه با بیان اینکه با این دو شهید تعداد شهدای گمنام استان 124 شهید گمنام می شود اظهار کرد: این شهدای گمنام در 36 نقطه از استان همدان مدفون هستند.

زمردیان گفت: فردا با تدفین دو شهید گمنام در پارک تفریحی کمربسته، تعداد  مکان های پارکی از استان که در آن شهدای گمنام تدفین شده اند به هست نقطه می رسد.

وی در پایان یاد آور شد؛ قرار است این شهدا طی یک مراسمی در سطح شهرستان و پس از آن در مسجد جامع شهر سرکان مراسم تشییع شوند و در نهایت در محل پارک توریستی کمربسته سرکان تدفین شوند .

 هم اکنون پیکر شهدا در روستای وردآورد مورد استقبال بی نظیر اهالی روستا قرار گرفته است.

گزارشی ویژه و خواندنی از تشییع پیکر دو شهید در تویسرکان/زمین به احترام تو شهید؛ آسمانی شد

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان