آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1394 - 6:18   |   کد مطلب: 18262
معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران با تأکید بر اینکه امروز اولویت هر مسلمان و انسان آزاده ای باید مبارزه با صهیونیست باشد، گفت: باید مسلمانان جهان در برابر جنایات آل سعود و حملات وحشیانه آنان به زنان و کودکان بی پناه یمن که به دستور رژیم غاصی صهیونیستی و امریکا صورت گرفت است به پا خیزند.

به گزارش رودآور، «حجت‌الاسلام سعید کرمی» شامگاه دیروز، در مراسم شب وداع با دو شهید گمنام در قالب همایش مدافعان حرم در مسجد جامع تویسرکان، به جایگاه شیعه در بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: جهان استکبار از ولایت پذیری شیعه و دوستی آنان با اهل بیت در وحشت است و به این دلیل با ترویج اسلام آمریکایی در منطقه به دنبال نابودی شیعه هستند.

وی با معرفی شیعه به عنوان پرچم دار مبارزه با صهیونیست، اظهار کرد: جنگ های خونین در دنیا همچون جنگ اخیر آل سعود و حمله وحشیانه آنان به مردم بی پناه یمن، به دستور ام الفساد جهان یعنی رژیم صهیونیستی که تأمین کننده مالی و معنوی وهابیت است صورت می گیرد.

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران افزود: وهابیت که طراحی شده رژیم غاصب صهیونیستی و امریکا است به قصد نابودی اسلام دست به جنایتی می زند.

حجت‌الاسلام کرمی با تأکید بر آنکه امروز باید اولویت هر مسلمان و انسان آزاده ای مبارزه با صهیونیست باشد، تصریح کرد: آل سعود که ریشه در وهابیت دارد نه تنها اولویت خود را مبارزه با صهیونیست این دشمنان اصلی اسلام  و آزادی در جهان نگذاشته است بلکه برنامه هایی همسو با این رژیم اشغالگر دارد.

وی عنوان کرد: همین حملات وحشیانه اخیر آل سعود به یمن که در آن کودکان و زنان مظلوم یمنی به خاک و خون کشیده شده اند، طرحی  برنامه ریزی شده از طرف اسرائیل و امریکا است.

شیعه به دلیل گره خوردن با ولایت همیشه بیدار است

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران با بیان اینکه جریان تکفیری های شیعه و سنی با افراط و تفریط های خود قصد نابودی اسلام را دارند، گفت: شیعه به دلیل گره خوردن با ولایت همیشه بیدار است و استکبار جهانی با آگاهی به این ویژگی گروه های تروریستی از جمله داعش را که زاده وهابیت است تربیت می کند، اما غافل از آنکه این مسلمانان حقیقی بیدار هستند.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به انتظار حقیقی برای فرج امام زمان(عج)، ابراز کرد: انتظار آن است که یک مؤمن در غم دوری از امام خود بسوزد و در عمل نشان دهد، یعنی شیعه منتظر واقعی کسی است که وقتی جنایات آل سعود را می بیند، ساکت ننشیند.

وی تصریح کرد: چگونه باید ساکت ماند در حالی که  داعش و گروه های تکفیری دیگر، کودکان بی پناه را به جرم محبت اهل بیت(ع) و علوی بودن وحشیانه به شهادت می رسانند.

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران ابراز امیدورای کرد: نه تنها ملت ایران بلکه ملت های آزاده جهان با الگو برداری از شهدا که در دفاع از مظلومیت حق در برابر ظالم ایستادگی و جان خود را فدا کردند، با هر آنچه در توان دارند، در برابر دشمنان اسلام قدم علم کنند.

به گزارش رودآور، مداحی حاج مهدی سلحشور و حاج ابوذر بیوکافی از دیگر برنامه‌های مراسم شب وداع با شهدا و مدافعان حرم بود.

روز دوشنبه 14 روستای هشرستان تویسرکان میزبان دو شهید گمنام بود و پیکر مطهر این دو شهید گمنام دفاع مقدس که یکی 25 ساله و دیگری 21 سال بود با استقبال گرم و پرشور مردم روستاهای مربوطه تشییع شد.قرار است امروز، سه شنبه پیکر مطهر این شهدای دفاع مقدس پس از تشیع در تویسرکان و سرکان، در محل پارک تفریحی کمربسته سرکان در خاک آرمیده شوند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان