آخرین اخبار

3. خرداد 1394 - 11:06   |   کد مطلب: 18288
در بحبوحه عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر، اجساد مطهر شهدا در زیر آفتاب سوزان در غرب جاده خرمشهر اهواز متلاشی شده بود و یکی از شهدا بدنش سالم بود.
به نقل از رودآور؛ به همت مراد بختیاری که همه او را به نام کریم می شناسند پس سالیان سال عکسی دیده نشده ازعملیات آزادسازی خرمشهر منتشر می شود. بختیاری متولد سال 1339 در روستای باباپیر تویسرکان و از رزمندگان تیپ محمد رسول الله (ص) در دوران هشت سال دفاع مقدس است. این رزمنده دفاع مقدس حرفش را با این مطلب از قرآن آغاز کرد: هرگز مپندارید آنان که در راه خدا جهاد می کنند و کشته می شوند مرده اند، بلکه زنده هستند و نزد خدای خود روزی میخورند و جنت مکان آشیانه آنان است.

در بحبوحه عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر در 22 اردیبهشت ماه سال 61 در غرب جاده خرمشهر اهواز در 12 کیلومتری خرمشهر با تنی چند از رزمندگان اسلام مشغول انجام مأموریتی بودیم. ناگهان چشممان به تعدادی از بدن های مطهر شهدا افتاد که برادری مشغول دفن کردن آنان بود. از او پرسیدیم چرا بدن مطهر این شهیدان گرانقدر را در این مکان دفن می کنید؟ در جواب گفت: موضع پدآفند یگان ما در این مکان قرار دارد و بخشی از این اجساد متلاشی شده و بوی حاصله و ایجاد شده ما را اذیت می کند و نیز بهتر از که اجساد جلوی آفتاب سوزان و بر روی زمین نمانند. از این رزمنده تقاضا کردیم از دفن عزیزان شهیدمان خودداری کند تا ماخودرویی آورده و آنان را به محل تخلیه شهدا تحویل دهیم.

22222222222222222222222

بلافاصله به پشت خطوط عملیاتی رفتیم و با آوردن یک دستگاه خودرو ویژه ابدان، این شهید و بدن های سایر شهدا که قطعه قطعه شده بودند را جمع آوری و به پشت خطوط عملیاتی منتقل کردیم. خوشحال بودیم با آن آفتاب سوزان و تکه تکه شدن اجساد خانواده های این شهدا را از چشم انتظاری بیرون آوریدم وفرزندانشان مفقودالاثر نشدند.لذت این کار شاید از جنگیدن در راه خدا برایم بیشتر است و امید است این شهدا دست ما را هم در روز محشر بگیرند.

آقای بختیاری لطفا درباره عکس مورد نظر نیز توضیح دهید: این عکس مربوط به همان روز جمع آوری بدن های پاک شهدا در غرب جاده خرمشهر اهواز است. اکثر اجساد شهدا تکه تکه شده بودند اما این شهید تقریبا بدنش سالم بود که در همان لحظه یکی از دوستان ما عکسی از شهید گرفت.من در سمت چپ تصویر قرار دارم.همان که چفیه ای بر پیشانی اش است. دیدن عکس این شهید در میدان کارزار و رزم، مسئولیت ما را در مقابل حفظ خون این شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حماسه جنگ هشت ساله تحمیلی دو چندان می کند و باید این شعار را با خود زمزمه کنیم می جنگیم می میریم ذلت نمی پذریم و باور کنیم که این شهید و صدها شهید دیگر حاصل توطئه آمریکا انگلیس و اسرائیل خبیث و مرتجعین منطقه بوده اند.

آیا نام شهید مشخص شد؟ به طور قطع به دلیل پلاکی که بر گردن شهید بوده شناسایی شده است.اما ما متوجه نشدیم نامش چه بود چون بلافاصله باید برای ادامه عملیات به منطقه بازمی گشتیم.

و حرف آخر: از همه خانواده های معظم شهدا که شاید با دیدن این عکس ناراحت شوند عذر خواهی می کنم اما لازم است بدانیم امنیت و آرامشی که هم اکنون ما و خانواده هایمان داریم از برکت خون به ناحق ریخته شده این عزیزان است. 22222222222222222222222

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان