آخرین اخبار

3. خرداد 1394 - 20:02   |   کد مطلب: 18293
امام جمعه تویسرکان گفت: تجربه سوم خرداد و فتح خرمشهر نشان داد عوامل آمریکا در منطقه نمی توانند ملتی را که الگویشان سنت نبوی است و بر فرهنگ حسینی تکیه دارند نابود کند و برعکس اگر ملت ایران اسلامی اراده کند آمریکا را نابود می کند.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام موحدی» در مراسم عصر شعری که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در تویسرکان برگزار شد، با قدردانی از شاعرانی که در وصف آزادی خرمشهر اشعار خود را قرائت کردند، روز میلاد امام زین العابدین(ع) که همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر است را تبریک گفت و اظهار کرد: قدرت، عزت، افتخار و سربلندی امروز ایران اسلامی همه به برکت خون مطهر شهیدان است.

وی افزود:  امروز به برکت همین مقاومت و ایستادگی ملت، ایران اسلامی در جهان آزاد و سرافراز است.

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: همان گونه که به برکت قیام امام حسین(ع) اسلام جهان گیر شد، امروز نیز به برکت خون مطهر شهیدانی که با الگو گرفتن از سالار شهیدان از اسلام دفاع کردند، ترویج اسلام حقیقی در جهان رو به رشد است.

حجت اسلام موحدی با اشاره به اینکه قیام حسینی بنیانگذار انقلاب، اسلام را در جهان احیا کرد، افزود: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا، گرایش به تشیع در کشورهای مختلف در دنیا شگفت‌انگیز است.

وی گفت: استکبار و رژیم صهیونیستی در منطقه به دست و پا زدن افتاده‌اند و برای به‌دست آوردن ابهت از دست رفته خود از هر حیله و مکری علیه ما استفاده می‌کند، اما با عنایت خدا و تدابیر مدبرانه ولایت فقیه با شکست روبرو شده و می‌شوند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه ما افتخار داریم که به برکت خون شهدا، آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل از قدرت کشور ایران اسلامی هراسانند، ابراز کرد: تجربه سوم خرداد و فتح خرمشهر نشان داد عوامل آمریکا در منطقه نمی توانند ملتی را که الگویشان سنت نبوی است و بر فرهنگ حسینی تکیه دارند نابود کند و برعکس اگر ملت ایران اسلامی اراده کند آمریکا را نابود می کند.

به گزارش رودآور، مراسم عصر شعر خوانی در منزل شهید آریافر با همکاری بسیج هنرمندان و نیروی انتظامی تویسرکان برگزار شد، در این مراسم که با معرفی انجمن شعر شهید آریافر نیز همراه بود شاعران تویسرکانی به قرائت اشعار خود با موضوع آزادسازی خرمشهر پرداختند، همچنین بردار شهید آریافر شعر زیبای خلیج فارس متعلق به امیر سرتیپ دوم بهرام آریافر را برای حاضران قرائت کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان