آخرین اخبار

6. خرداد 1394 - 22:50   |   کد مطلب: 18344
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اظهار کرد: گرچه در ماه جاری شاهد کاهش قیمت گوشت گوسفندی بوده‌ایم ولی به دلیل اجرای طرح «پیش سرد کردن» گوشت گوسفندی دوباره شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود.

به گزارش  رودآور  به نقل از اقتصاد انلاین، علی اصغر ملکی عنوان کرد: در ماه گذشته و ماه جاری قیمت گوشت به طور میانگین کیلویی سه هزار تومان کاهش داشته و اکنون قیمت شقه بدون دنبه کیلویی 28 تا 28 هزار و 500 تومان است.

او همچنین درباره تغییرات قیمت گوشت گوسفندی در ماه رمضان اظهار کرد: من به دلیل گرم بودن هوا در ماه رمضان افزایش قیمت خاصی را برای قیمت گوشت در این ماه پیش‌بینی نمی‌کنم ولی به موجب تصمیماتی که از سوی وزارت بهداشت گرفته شده، ممکن است بر قیمت گوشت گوسفندی افزوده شود.

او افزود: قرار است در انتهای این ماه طرح «پیش سرد کردن» گوشت گوسفندی –سرد کردن لاشه گوسفند بعد از کشتار آن به مدت 24 ساعت برای جلوگیری از میکروبی شدن آن- اجرا شود که این طرح منجر به افزایش قیمت گوشت گوسفند خواهد شد.

رئیس اتحادیه فرونشدگان گوشت گوسفندی همچنین گفت: هم‌اکنون به دلیل موضوعاتی مانند تغییرات قیمت پوست و افزایش هزینه‌های کشتارگاه به طور میانگین شاهد افزایش قیمت محسوس گوشت در سال جاری نسبت به سال 93 هستیم، اگر این طرح نیز اجرا شود باز شاهد افزایش قیمت گوشت گوسفندی حدود 1500 تا دو هزار تومان خواهیم بود.

او تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که این طرح به مهر ماه واگذار شود که به دلیل شرایط فصلی ما افزایش قیمت کمتری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان