آخرین اخبار

6. خرداد 1394 - 23:19   |   کد مطلب: 18350
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: فردی که با اطلاع از ناآگاهی شهروندی از تصاویر و اطلاعات شخصی وی سوء استفاده کرده بود دستگیر شد.

به گزارش  رودآور به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ اکبر امینی گفت: با مراجعه شهروند همدانی و ارائه شکوائیه ای مبنی بر انتشار تصاویر شخصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی تحت موبایل ، موضوع ضمن تشکیل پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان گفت: در بررسیهای اولیه مشخص شد شاکی با شخصی در یکی از شبکه های اجتماعی ارتباط دارد.

سرهنگ امینی تصریح کرد: با ادامه تحقیقات مشخص شد شخص ناشناس با جلب اعتماد شاکی از وی خواسته است برای برقراری ارتباط بهتر، تنظیماتی را بر روی گوشی هوشمند خود انجام دهد.

این مقام انتظامی استان همدان اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و بکارگیری شگرد های خاص پلیسی فردی با هویت معلوم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ امینی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن بالابردن دانش فنی و رسانه ای دقت کنند تا در دام افراد فرصت طلب و سودجو نیفتند.

طبق اخبار منتشره تاکنون 10 مورد پرونده کلاهبرداری در انتظامی همدان مختومه شده است که مهمترین آنها مربوط به کلاهبرداری هفت محکوم در زندان رجایی شهر کرج با همکاری یک زن در بیرون از زندان بود که با استفاده از یک هزار و 100 خط تلفن همراه برای بیش از پنج هزار و 250 نفر پیامک هایی با مضمون برنده شدن در جشنواره های مختلف ارسال کرده که در نهایت موفق به اغفال 290 نفر و تخلیه حساب آنها شدند.

100 درصد پرونده های ارجاعی به پلیس فتا همدان کشف شده است. 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان