آخرین اخبار

10. خرداد 1394 - 8:36   |   کد مطلب: 18369
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در چند روز گذشته 910 متر پارچه قاچاق و 90 دستگاه لوازم خانگی و برقی قاچاق به ارزش 350 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

«سرهنگ قاسم قربانی» صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: روز گذشته پرسنل مستقر در ایست و بازرسیی دو منظوره شهرستان تویسرکان، 910 متر پارچه قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: در راستای کنترل و برخورد با ورود کالاهای قاچاق و ممنوعه عوامل مستقر در ایست و بازرسی تویسرکان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو لیفان سفید رنگ مشکوک که خودرو بدون توجه به ایست مأموران نیروی انتظامی فرار می کند.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: مأموران ما سریع اقدامات لازم برای متوقف کردن خودرو را انجام می دهند که در نهایت خودرو در ابتدای شهر توسط آنان توقیف و در بازرسی از داخل خودرو 910 متر پارچه پیراهن زنانه مجلسی قاچاق که در کف خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

قربانی گفت: در بررسی های به عمل آمده، راننده و سرنشینان خودرو عنوان کردند که کالای قاچاق را از شهرستان سقز در استان کردستان برای فروش در شهر یاسوج بارگیری کرده بودند.

وی با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق 150 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد و پرونده به همراه متهمان آن نیز برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان همچنین افزود: در چند روز گذشته در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با کالاهای قاچاق با تلاش مأموران اتظامی تویسرکان بیش از 90 دستگاه لوازم خانگی و برقی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال دیگر نیز کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان