آخرین اخبار

30. خرداد 1394 - 23:33   |   کد مطلب: 18569
طی حکمی از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مهدی کریمی سرپرستی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار رودآور، پس از انتقالی زری بیات رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی تویسرکان به تهران، مهدی کریمی طی حکمی از سوی ارشاد استعدادی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مهدی کریمی به عنوان سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان منصوب شد.

زری بیات به مدت 11 سال ریاست این نهاد را بر عهده داشت، وی قبل از آن به مدت چهار سال نیز رئیس کتابخانه عمومی شهید مدنی تویسرکان که به عنوان اولین کتابخانه عمومی استان همدان شناخته می شود نیز بود.

زری بیات در سال 92 به به عنوان یکی از مدیران برتر کشوری در جمع مدیران ادارات کتابخانه های عمومی کشور شناخته شد، وی امسال پس از انتقالی به تهران مسئولیت اداره کتابخانه های عمومی تویسرکان را به عهده مهدی کریمی سپرد.

مهدی کریمی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکاترونیک و کامپیوتر از دانشگاه آزاد قزوین بوده و پیش از این سابقه فعالیت به عنوان مسئول کتابخانه‌های عمومی شهید صدوقی و عترت و مدیر گروهی رشته علوم کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور تویسرکان را در کارنامه خود داشته است.

از دیگر سوابق وی می توان به تدریس در دانشگاه بوعلی سینا همدان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، ارائه سه مقاله در کنفرانس های بین المللی و عضویت در تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان اشاره کرد. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان