آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 23:21   |   کد مطلب: 18589
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق و دستاوردهای هسته ای متعلق به حزب و گروه خاصی نیست، این دستاوردها متعلق به تمامی ملت است از این رو اکثریت بالای نمایندگان با گرایش های سیاسی مختلف نیز بر حفظ آن تأکید داشته و دارند.

«عطاالله سلطانی‌صبور» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: بحث هسته ای بحث ملی ما است که گرایش و حزب نمی شناسد، چرا که منفعت ملی ما در حفظ همین حقوق هسته ای وجود دارد.

وی اظهار کرد: تصویب طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای آن هم با اکثریت آراء، نشان داد که تمام گرایش ها و احزاب مختلف کشور در مسئله هسته ای متحد هستند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع نقطه قوتی برای تیم مذاکره کننده است تا به پشت گرمی همه گروه ها در مجامع بین المللی از حقوق هسته ای ملت دفاع می کنند.

سلطانی صبور عنوان کرد: در حقیقت تصویب طرح مذکور اعلام حمایت گروه های مختلف سیاسی برای حمایت از منافع ملی در برابر دشمنان نظام است.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب دشمن دیگر جرأت ندارد برای ما تعیین تکلیف کند و این دشمن است که باید خود را با خواسته ما تطبیق دهد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حفظ دستاوردهای هسته ای و رعایت تمامی خطوط قرمزی که مورد نظر مقام معظم رهبری است مطالبه همه مردم و مسئولان است، ابراز کرد: حقوق و دستاوردهای هسته ای متعلق به حزب و گروه خاصی نیست، این دستاوردها متعلق به تمامی ملت است از این رو اکثریت بالای نمایندگان با گرایش های سیاسی مختلف نیز بر حفظ آن تأکید داشته و دارند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان