آخرین اخبار

6. تير 1394 - 11:54   |   کد مطلب: 18612
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای طرح جوانه های صالحین در 33 پایگاه در شهرستان تویسرکان خبر داد.

«سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: هدف این طرح ارتقا و جذب و تشکیل حلقه های جدید صالحین در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می شود.

وی با اشاره به آغاز طرح جوانه های صالحین اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه های پیشنهادی برای 33  پایگاه در تویسرکان در فصل تابستان است.

«حجت الاسلام محمد محمودزاده» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان نیز با اشاره به ویژگی های این طرح تشریح کرد : این برنامه ها در سه بخش مختلف شامل تشکیل و تقویت حلقه های صالحین ، برنامه های درون حلقه ها و برنامه های عمومی پایگاه ها برای نقش آفرینی حلقه های صالحین و در قالب و موضوعات مختلف برگزار می شود.

وی عنوان کرد: استفاده مطلوب از فرصت ایام تابستان برای رشد و تعالی بسیجیان و اعضای صالحین، شناسایی و جذب حداکثری برای عضویت در بسیج، حفظ و انسجام حلقه های تربیتی صالحین بسیج، تقویت شبکه شجره طیبه صالحین، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و غنی سازی اوغات فراغت بسیجیان از دیگر طرح جوانه های صالحین است.

«حجت الاسلام فرزاد سعادتی» مسئول تربیت و آموزش و صالحین سپاه ناحیه تویسرکان نیز ابراز کرد: این طرح در دو مرحله، از ۲۵خرداد تا ۲۶تیر به عنوان مرحله اول  و  از ۲۷ تیر تا ۲۴ شهریور به عنوان مرحله دوم اجرا می شود.

وی در پایاین از اجرای برنامه اختتامیه طرح جوانه  های صالحین در ۲۴ شهریورماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان