آخرین اخبار

8. تير 1394 - 23:40   |   کد مطلب: 18623
پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان کشور از داور بین المللی بسکتبال اسدآباد همدان به دلیل امتناع از قضاوت در مسابقات بسکتبال کشورهای حوزه خلیج فارس که نام جعلی را درج کرده بود، قدردانی و تمجید کرد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان کشور در تمجید از اقدام شایسته هادی سالم داور بین المللی شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان آورده است: هادی سالم داور بین المللی بسکتبال و متولد 1360 در اسدآباد همدان، خرداد ماه سال جاری از طرف کمیته داوران حوزه خلیج همیشه فارس دعوت نامه ای دریافت می کند و تنها داور ایرانی دعوت شده به بازی های gcc بود. 

هادی سالم چند روز قبل از سفر به کشور کویت محل برگزاری بازی ها، از طریق سایت های ورزشی و فضای مجازی متوجه یک جعل نام بزرگ از سوی کشور برگزارکننده می شود.
آنها نام مجعول خلیج عربی را به جای نام خلیج فارس روی لباس داوران و بنرهای اطراف ورزشگاه درج کرده بودند.
همانطور که هادی سالم داور بین المللی بسکتبال ما نیز بدون واهمه و ترس از عواقب و محدودیت های ورزشی که ممکن است از سوی کشورهای عربی برایش اعمال شود، به احترام شکوه نام خلیج فارس عطای داوری در آوردگاه ورزشی عربی را به لقایش بخشید، تا جهانیان بدانند لباس قضاوت مقدس است و ایرانی غیرتمند به تقدس نام وطن خود چوب حراج نمی زند.
وزارت ورزش و جوانان به غیرت ایرانی این داور بین المللی بسکتبال کشورمان درود می فرستد و عزت ملی 'هادی سالم 'را مورد ستایش قرار می دهد.
این داور 33 ساله در سال 2012 به جمع داوران بین المللی بسکتبال پیوست و تاکنون در رقابت های قهرمانی آسیا و غرب آسیا و نیز لیگ برتر کشور قضاوت های موفقی داشته است.
سالم قرار بود پانزدهم خردادماه گذشته در مسابقات بسکتبال کشورهای حوزه خلیج فارس به میزبانی کویت قضاوت کند.
مسابقات بسکتبال کشورهای حوزه خلیج فارس با شرکت کشورهای قطر، امارات، کویت، عربستان، عمان و بحرین برگزار شد.
فدراسیون کویت قصد داشت بر روی پیراهن داوران عنوان غیر از خلیج فارس را منتشر کند که هادی سالم پس از اطلاع از این اقدام شیطنت آمیز، از عزیمت به این کشور خودداری کرد. 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان