آخرین اخبار

9. تير 1394 - 11:01   |   کد مطلب: 18628
فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد:
جمع آوری 60 معتاد تابلو و کشف2 کیلوگرم تریاک
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری معتادان پر خطر 60 معتاد تابلو جمع آوری و دو کیلوگرم تریاک کشف شد.

«سرهنگ قاسم قربانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: در این راستا دستگیری معتادان پر خطر  و خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به دنبال کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک نفر توزیع کننده مواد مخدر این موضوع دردستور کار پلیس مواد مخدر قرار گرفت، اظهار کرد: این نیروها با تعامل و همکاری با پلیس استان در یک عملیات مشترک در مسیر گنجنامه به تویسرکان فروشنده مواد مخدر را شناسایی و غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: طی این عملیات دو کیلوگرم تریاک از داخل یک دستگاه پراید کشف و ضبط شد.

قربانی همچنین از دستگیری60 معتاد پر خطر وهفت فروشنده مواد مخدر در هفته مبارهز با مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: در این برنامه نقاط آلوده به مواد مخدر، محل‌های پاتوق معتادان، نگه‌داری وسائل مسروقه و عاملان و دلالان خرید و فروش اموال مسروقه شناسایی و پاکسازی شد.

وی در ادامه به کاهش تخلف در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته اشاره و عنوان کرد: درباره ساماندهی تالارها و رستوران‌ها برای سرویس دهی به مسافران و مهمانان در شهرستان ؛ پنج واحد دارای پروانه در ماه مبارک رمضان برای ارائه خدمات روزانه فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان