آخرین اخبار

10. تير 1394 - 8:04   |   کد مطلب: 18634
فرماندار تویسرکان وابستگی شهرستان به درآمد کشاورزی؛ عدم وجود شرکت هاي صنعتي در تويسرکان درآمدزا، خسارات بیش از 70 درصد باغات و بیش از 50 درصدی مزارع را از علت های اصلی رکود بازار در تويسرکان برشمرد.

به گزارش رودآور، «سید مهرداد موسوي» در نشست ستاد تنظيم بازار تويسرکان به افزایش قیمت های برخی انواع میوه درتویسرکان اشاره کرد و گفت: دستگاه های امر علت گرانی میوه درتویسرکان را بررسی کنند، چرا که بالا بودن قیمت برخی از میوه حتی نسبت به پایتخت و شهرهای اطراف قابل قبول نیست.

وی به کاهش قدرت خرید مردم تویسرکان در سال جاری به دلیل خسارات ناشی از سرمازدگی تویسرکان نیز اشاره و ابراز کرد: در صورت عدم همراهی ميدان عرضه ميوه و تره بار تويسرکان در راستای کاهش قیمت های میوه این انبار تعطیل خواهد شد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه مسئولان امر ایجاد يک بازارچه دائمي عرضه ميوه و تره بار و وارد کردن ميوه ها با قيمت مناسب از شهرهاي ديگر را بررسی کنند، افزود: با توجه به افزایش منطقی و طبیعی نرخ کالاهاي مختلف در بازار، می طلب که قیمت های میوه نیز متعادل شود

موسوي در ادامه تک محصولی بودن تویسرکان، وابستگی شهرستان به درآمد کشاورزی؛ عدم وجود شرکت هاي صنعتي در تويسرکان درآمدزا، خسارات بیش از 70 درصد باغات و بیش از 50 درصدی مزارع را از علت های اصلی رکود بازار در تويسرکان برشمرد.

«رضا سليماني» رئیس صنعت، معدن و تجارت تويسرکان نيز با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و 944 مورد بازرسی در سطح بازار تویسرکان صورت گرفته است، گفت: از این تعداد 179 مورد متخلف شناخته شده و برای رسیدگی به تعزيرات حکومتي معرفي شدند.

وی تصریح کرد: همچنین 42 مورد تخلف از 811 مورد بازرسی های صورت گرفته از نانوایی های شهرستان تویسرکان برای رسیدگی پرونده و اجراي حکم به تعزیرات معرفی شدند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تويسرکان افزود: گوشت مرغ و قرمز منجمد با قيمت مصوب در ماه مبارک رمضان امسال نیز در بازار تويسرکان توزیع می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان