آخرین اخبار

21. تير 1394 - 20:39   |   کد مطلب: 18699
مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان خبر داد:
خرید 165 میلیون تومان تجهیزات پزشکی برای تنها بیمارستان تویسرکان
مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان از خرید پنج دستگاه پزشکی به ارزش 165 میلیون تومان برای تنها بیمارستان تویسرکان خبر داد.

«سید حسن حسینی‌ زاده» در گفت و گو با خبرنگار رودآور از مجز شدن تنها بیمارستان تویسرکان به پنج دستگاه دیگر پزشکی خبر داد.

وی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته از طریق شبکه بهداشت تویسرکان و درخواست های انجام شده و تعامل با وزارت خانه این پنج دستگاه با صرف هزینه ای بالغ بر 165 میلیون تومان خریداری شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان با بیان اینکه روز گذشته این این دستگاه وارد بیمارستان شد، افزود: دستگاه های دیالیز، الکتروشوک، مونیتورینگ فول پارامتر، کوتر اتاق عمل و پمپ انفوریون تجهیزات خریداری شده هستند.

حسینی زاده عنوان کرد: همچنین رایزنی های برای خرید دو دستگاه دیگر شامل دستگاه دیالیز و لاپاراسکوپ صورت گرفته است و امید است به زودی خریداری شوند.

به گزارش رودآور بیمارستان ولیعص(عج) تنها بیمارستان شهرستان تویسرکان است.که در دو سال اخیر تغییرات قابل توجهی از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی و نیز نیروی انسانی متخصص داشته است.

پیگیری های مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در راستای مجهز کردن این بیمارستان همچنان ادامه دارد، با این وجود مردم خواستار ارتقاء بیشتر این بیمارستان و نیز تکمیل و اتمام پروژه در حال ساخت بیمارستان قائم تویسرکان هستند تا از هزینه های درمانی خود بکاهند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان