آخرین اخبار

26. تير 1394 - 20:17   |   کد مطلب: 18724
دبیر هیات روستایی وعشایری شهرستان تویسرکان از برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال روستایی شهرستان تویسرکان در روز عید سعید فطر و در ساعت 17 این روز خبر داد.

بهرام رو حانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به برگزاری مسابقات فوتسال روستایی با همت هیات روستایی و عشایری  در ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور 19 تیم از روستاه های تویسرکان به نامهای شهدای قلقل، دهیاری قلقل، شهدای جیجانکوه، دهیاری جیجانکوه، دهیاری فریازان، دهیاری کریم آباد، شهدای باباکمال، دهیاری اشتران، دهیاری گنبله، دهیاری لامیان، دهیاری آرتیمان، دهیاری جراء، دهیاری کارخانه، دهیاری حاجی تو، ایران کاوه کریم آباد، دهیاری میانده، دهیاری سید شهاب، دهیاری قلی لاله، دهیاری امامزاده زید در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: تاکنون 40 مسابقه در شب های ماه مبارک رمضان در سالن دو هزار نفری الغدیر تویسرکان برگزار شده و تیم های آرتیمان، جراء، سیدشهاب، دهیاری جیحانکوه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

دبیر هیات روستایی وعشایری شهرستان تویسرکان افزود: مرحله نیمه نهایی همزمان با روز عید سعید فطر و در ساعت 17 بعدازظهر در سالن دو هزار نفری الغدیر این شهرستان برگزار می شود.

روحانی نژاد تصریح کرد: همچنین بازی های رده بندی یک روز بعد از عید فطر یعنی بیست و هشتم تیرماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به تأثیر مثبت فعالیت های ورزشی بر سلامت جسم و روح و روان افراد، عنوان کرد: شب های رمضان فرصت مناسبی بود تا جوانان با روی آوردن به ورزش هیجانات خود را تخیله کنند و شور و اشتیاق جوانان در این مسابقات خود گویای علاقمندی آنان به انجام فعالیت های ورزشی است.

دبیر هیات روستایی وعشایری شهرستان تویسرکان تصریح کرد: ورزش کردن به ویژه انجام ورزش های گروهی  علاوه بر ایجاد سلامت جسم، شادابی و نشاط اجتماعی را نیز به دنبال دارد و می طلب مسئولان امر در سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت ورزش برای ایجاد جامعه ای سالم قدم های مؤثرتری بردارند.

روحانی نژاد یادآور شد: مسابقات فوتسال روستایی به عنوان جام رمضان هر ساله در تویسرکان برگزار می شود و به علت استقبال خوب تیم های روستایی تعداد بازی ها به 44 بازی هم می رسد.

وی همچنین به اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال ذسته جات آزاد - جام رمضان در تویسرکان به همت هیأت فوتبال تویسرکان برگزار شد اشاره کرد و گفت: مرحله نیمه نهایی و نهایی این دوره از مسابقات نیز احتمالا سه شنیه و چهارشنیه هفته آینده برگزار می شود.

دبیر هیات روستایی وعشایری شهرستان تویسرکان در ادامه به انجام مسابقات فوتسال رمضان جام ادارات که به همت ورزش های همگانی در سالن ورزشی قائم تویسرکان نیز اشاره و عنوان کرد: این مسابقات در ماه مبارک رمضان با انجام 16 پایان یافت و در مسابقه فینال اداره برق تویسرکان توانست 10 بر 3 تیم فوتسال اصناف را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود و در رده بندی نیز تیم فوتسال زندان با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم اداره ورزش و جوانان گذشت.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان