آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 11:07   |   کد مطلب: 18792
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری همایش بزرگ گرامیداشت روز تویسرکان همزمان با عملیات غرور آفرین مرصاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رودآور، «سعید سعیدی» در نشست با اصحاب رسانه تویسرکان، از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت روز تویسرکان خبر داد و گفت: پنجم مرداد ماه جاری همایش بزرگداشت روز تویسرکان همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و با سخنرانی مهندس فتاح؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مصلی امامتویسرکان برگزار می شود.

وی به حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در این مراسم اشاره و اظهار کرد: برپایی غرفه های حجاب و عفاف، صنایع دستی، معرفی تولیدات داخلی شهرستان، معرفی مشاهیر تویسرکان و غرفه پایش سلامت و امداد و نجات، برخی از برنامه های جانبی این همایش است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب، تقویت انسجام ملی و مشارکت عمومی از اهداف اصلی این برنامه است، افزود: نشر غرور دینی و انقلاب و زنده نگه داشن یاد و خاطره شهدا به ویژه با معرفی رویدادهای مهم تاریخی و چهره های ارزشمند و شاخص تویسرکانی از دیگر اهداف این همایش است.

سعیدی عنوان کرد: تصمیم بر آن است تا با کمک صدا و سیمای کشوری و استانی مستندی از همایش و روز تویسرکانی در راستای معرفی ظرفیت ها و توامندی های تویسرکان تهیه و تدوین شود.

وی همچنین از برگزاری یادواره شهدای عملیات مرصاد در روز یکم مرداد ماه جاری ساعت 17 در روستای کریم آباد تویسرکان خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز و ایام افتخارآفرین عملیات مرصاد طرح "آبروی محله" با رویکرد برگزاری یادواره شهدا در کوچه همان شهید در روز هشتم مرداد ماه جاری برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه این طرح و یادواره در مرحله نخست برای شهیدان محمود و محسن عینعلی در درب منزل آن ها برگزار می شود، تصریح کرد: بی تردید حضور خانواده، هم محلی ها، یاران و دوستان این دو شهید بزرگوار در شناساندن راه و روش شهدا و انتقال مفاهیم ارزشمند شهید و شهادت و ایثار به نسل جوان اثرگذار است.

به گزارش رودآور با توجه به نقش شهدای تویسرکانی در عملیات مرصاد، روز پنجم مرداد ماه به نام روز تویسرکانی معرفی شده و در این راستا مسئولان شهرستان به دنبال ملی کردن این روز هستند، تویسرکان تنها شهرستان استان همدان است که در یک روز پیکر مطهر 38 شهید را همزمان با یکدیگر تشییع و تدفین کرده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان