آخرین اخبار

2. مرداد 1394 - 17:50   |   کد مطلب: 18796
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاورد مذاکرات هسته ای را متعلق به همه مردم ایران دانست و گفت: و ما با نگاهی فراجناحی به این پیروزی بزرگ آن را متعلق به همه مردم ایران می دانیم.

به گزارش رودآور، «محمود واعظی» ظهرامروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تویسرکان به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب این انتخابات را حماسه آ،رین خطاب نمودند چرا که در این انتخابات تمامی گروه های سیاسی حصوری فعال داشتند.

وی با بیان اینکه دولت اعتدال با انتخابات 92 شکل گرفت و در پی این اعتدال بود که با آرامش و امنیت ایجاد شدهدر کشور به ویژه با رهنمودهای مقام معظم رهبری دولت، به دنیال حل مشکلات مردم بهویژه در زمینه های معیشتی و اشتغالزایی بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عافزود: در در دولت گذشته تحریم های ظالمانه ای بر ملت ایران تحمیل شد که خوشبختانه در دولت جدید گام هایی برای رفع این مشکلات برداشته شده است.

واعظی عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که 23 ماه تلاش دولت و تیم مذاکره کننده با رهنمودهای رهبر انقلاب و حمایت های مردم در یک نبرد نابرابر یعنی ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل پنج قدرت جهانی به نتیجه رسیده است و تمامی خطوط قرمزها رعایت شده است.

وی با بیان اینکه مردم ما ثابت کردند که ملتی مقاومی هستند و کسب این موفقیت مدیون راهنمایی های مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: در تصویب قطعنامه تمام حقوق هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد، غنی سازی اداخواهد داشت،  تحقیقات هسته ای ایران ادامه می یابد و بیش از 6 هزار سانتریفیوژهمچنان فعال خواهیم داشت، آب سنگین اراک باقی می ماند و تمام تحریم های ایران برداشته خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دستاورد مذاکرات هسته ای را متعلق به همه مردم ایران دانست و تأکید کرد باید با همدلی و وحدت جایگاه ایران را بیش از پیش ارتقاء بخشید.

وی با بیان اینکه برخی دنبال دو دستگی هستند تا دستاوردهای کسب شده را بی اهمیت جلوه دهند، ابراز کرد: این توافق سبب تفاهم ملی در کشور شده است  و همانطور که رهبری فرموده اند باید از دو دستگی در کشور اجتناب کرد  و با نگاهی فراجناحی به این پیروزی بزرگ آن را متعلق به همه مردم ایران دانست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: دستاورد و پیروزی به دست آمده متعلق به یک فرد، گروه، جریان و یا جناح خاصی نیست و متعلق به همه مردم نظام است و موفقیت ایران را در صحبت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی می توان به خوبی درک کرد چراکه وی در سفر به کشورهای عربی از این توافق ابراز ناراحتی کرده است و دشمنی دشمنان ما را بیشتر کرده است.

واعظی عنوان کرد: همین مطلب تأیید می کند که مذاکرات برای ایران ارزمند بوده است و حال باید تلاش کنیم و جایگاه خود را در منطقه تقویت کرده و ارتقاء بخشیم.

وی افزود: آن دسته از کشورهایی که ادبیاتشان در برخورد با ایران توهین آمیز بود حال به ایران به چشم یک ابرقدرت می نگرند و این موقعیت جز با همدلی و وحدت ملت ایران به دست نیامده است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان