آخرین اخبار

8. مرداد 1394 - 7:16   |   کد مطلب: 18879
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۴۰ هزار معلم و بازنشسته فرهنگی در استان وجود دارد که ۹۲ درصد آنها عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

به گزارش رودآور،به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا فولادوند ظهر امروز در مجلس مشتورتی معلمان، نمایندگان مدیران و بازنشستگان آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به آمادگی سرمایه‌گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در همدان اظهار داشت: 285 هزار دانش‌آموز، 24 هزار همکار فرهنگی و 16 هزار بازنشسته فرهنگی در استان همدان وجود دارد.

وی افزود: 92 درصد فرهنگیان استان همدان زیر پوشش و عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که امروز با افتتاح نمایندگی این صندوق در همدان به دنبال افزایش سقف عضویت هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت تدبیر و امید حیات مجدد یافت و با احیای دوباره این موسسه شاهد تحولی در رفع مشکلات معیشتی معلمان خواهیم بود.

وی بیان کرد: حذف سهم دولت در برنامه پنجم توسعه از بزرگترین مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت گذشته بود و در ظرف 20 ماه گذشته هیئت مدیره این صندوق تلاش کردند که موقعیت این مؤسسه دوباره تثبیت شود.

فولادوند گفت: تحریم‌ها، عدم پرداخت وصول مطالبات فرهنگیان و مشکلات مؤسسه سبب شد که ادامه فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان با مشکل و رکود مواجه شود.

وی عنوان کرد: باشکل‌گیری پیروزی در دیپلماسی مسائل اقتصادی در کشور ساماندهی می‌شود و از طرفی با وجود تنگناها تاکنون دولت تدبیر و امید نتوانسته‌اند به منظور رفع مشکلات معیشتی فرهنگیان کار اثربخشی را انجام دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: مشکلات معیشتی فرهنگیان آموزش را تحت شعاع قرار داده است و ارائه آموزش با کیفیت بالا قابل دسترس نیست.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان