آخرین اخبار

8. مرداد 1394 - 9:48   |   کد مطلب: 18884
کنسرت سامی یوسف در سرزمین های اشغالی واکنش‎های جنجال‎برانگیزی را در بین مخاطبان شبکه‎های اجتماعی به‎دنبال داشت.

به گزارش رودآور به نقل از بلاغ، 6 ژوئیه 2015 سامی یوسف، خواننده بریتانیا در شهر ناصره فلسطین اشغالی کنسرتی عمومی را به مناسبت ماه رمضان اجرا کرد. در این کنسرت که به دعوت شهرداری این شهر برگزار شده بود جمعیت کثیری از بین عرب های ساکن این شهر که بیش از 60 درصد جمعیت آن را تشکیل می دهند، هم حضور داشتند، مردمی که عموماً به عنوان متحدان عربی رژیم اشغالگر قدس مشهور شده اند.

 

این موضوع واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته و همچنین زمزمه هایی مبنی بر اینکه در تلویزیون ایران ممنوع التصویر شده است نیز بر سر زبانها افتاده.

سامی یوسف در پیامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی اینطور نوشت: «که نمی دانسته آوردن لبخند بر صورت برادران و خواهران فلسطینی اش از سوی دولت ایران جرم تلقی می شود و بابت اجرای کنسرت در سرزمین های اشغالی نیز معذرت خواهی نخواهد کرد.»

این خواننده در پایان پیامش افزود: «موسیقی ابزاری نفوذپذیری است، به مرزها محدود نمی‌شود و برای مقاصد سیاسی نیز استفاده نمی‌شود؛ وسیله برای انعکاس آزادانه در فضا و زمان است.»

حدود دو سال قبل نیز این خواننده با یکی از خواننده‌های زن مالزیایی آلبومی را منتشر کرد که آن آلبوم با تک خوانی آن زن و سامی یوسف همراه بود.

لازم به ذکر است که وی به عنوان خواننده مسلمان معروف شده است و مخاطبان زیادی را در بین مسلمانان پیدا کرده و همین امر باعث اثرگذاری رفتارها و عملکرد وی بر روی مخاطبانش می شود.

از این رو رفتارهای متناقض وی با شریعت اسلام پیامی دیگر را به همراه خواهد آورد ...

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان