آخرین اخبار

9. مرداد 1394 - 10:15   |   کد مطلب: 18891
امتیاز تیم دسته دومی الوند که به اذعان کارشناسان 'برند فوتبال همدان' نامیده می شد به ارزش چهار میلیارد و 300 میلیون ریال به شخصی حقیقی فروخته شد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، رییس هیات فوتبال استان همدان، اظهار کرد: الوند همدان تحت مالکیت ناصر قره باغی از ماها قبل به دلیل عدم توانایی مالی در تیمداری، از سوی وی به معرض فروش گذاشته شد و مراتب نیز برای پیگیری از سوی هیات فوتبال انجام گرفت.

سیدمحمد عیوقیان افزود: هیات فوتبال به عنوان مخالف فروش امتیاز نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دو به رایزنی پرداخت و با توجه به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان تمایل به تیمداری در این سطح از مسابقات کشوری را داشتند هماهنگی لازم برای معامله طرفین را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: ناصر قره باغی به عنوان مالک تیم الوند با شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان به توافق دست نیافتند و در نهایت تیم به شخصی خارج از استان همدان به ارزش 430 میلیون تومان فروخته شد.

وی خاطرنشان کرد: خریدار جدید قصد تیمداری در شهرستان کرج را دارد.

عیوقیان با تاکید بر اینکه هیات فوتبال به عنوان سیاستگذار و برنامه ریز این رشته ورزشی در همدان تلاش فراوان برای ماندن امتیاز تیم الوند داشت، گفت: مالک باشگاه برای تسویه بدهیها اصرار فراوان به فروش تیم داشت و با وجود اصرار ما مبنی بر ماندن امتیاز الوند در همدان، شرایط برای تحقق این هدف فراهم نشد.

تیم الوند همدان در فصل جاری رقابت های لیگ دسته دو کشور حضور دارد.

این تیم سال قبل با تصمیم هیات فوتبال استان همدان و به دلیل جلوگیری از انحلال به مالک باشگاه فوتبال تالار وحدت همدان واگذار شد.

ناصر قره باغی نیز به آنچه که 'ناتوانی در اداره دو تیم و هزینه های بالای تیمداری در دسته دوم فوتبال کشور' عنوان کرد، تیم الوند را در نهایت به فروش رساند.

هم اکنون همدان دارای یک نماینده در لیگ دسته یک و دو نماینده در لیگ دسته سوم فوتبال کشور است.

سال گذشته کادر و بازیکنان بومی تیم الوند تلاش فراوانی برای بقای امتیاز این تیم در لیگ دو داشتند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان