آخرین اخبار

9. مرداد 1394 - 19:38   |   کد مطلب: 18896
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: طرح های مشارکتی ایجاد واحدهای تولیدی در روستاها نیازمند حمایت از سوی مسئولان، فرمانداران و دهیاران است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسعود اقلامی شامگاه پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان اظهار داشت: ایجاد طرح‌های مشارکتی در راستای ایجاد اشتغال در استان نیازمند همکاری فرمانداران، دهیاران است که در این زمینه بانک‌ها نیز باید همیاری کنند.

وی افزود: در راستای ایجاد طرح‌های مشارکتی ایجاد واحدهای تولیدی 35طرح به بانک سپه معرفی شده که از این تعداد 31 طرح به صندوق توسعه ملی معرفی شد، ضمن اینکه 17 طرح مسدودی گرفته و 17 طرح دیگر به مبلغ 140 میلیارد ریال عقد قرار داد شد.

 اقلامی تصریح کرد: از 2 طرح معرفی شده به بانک تجارت استان  نیز یک طرح مسدودی گرفته و یک طرح به مبلغ 2.3 میلیارد تومان عقدقرار داده شده است.

 وی اظهار داشت: 16 طرح به مبلغ 140 ملیارد ریال نیز به بانک صادرات استان معرفی شد که 3طرح عودت داده شده و 10 طرح در بانک استان در دست بررسی است و  3 طرح نیز  به بانک تهران ارسال شده، ضمن اینکه تاکنون طرحی به صندوق توسعه ملی ارسال نشده است.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: 128 واحد فعال در بخش کشاورزی استان وجود دارد که 21 واحد برای افزایش شیفت کاری خود اعلام آمادگی کردند که این افزایش موجب ایجاد اشتغال برای 489نفر می شود و نیازمند 230 میلیارد ریال اعتبار است.

 اقلامی افزود: از واحدهای تولید فعال استان همدان  912 واحد بیشتر از ظرفیت اسمی خود کار می‌کنند.

 وی  با بیان اینکه 139 واحد نیمه تمام در استان همدان وجود دارد، گفت: 162 واحد آمادگی افزایش شیفت کاری دارند که با این کار برای 5هزار و 775 نفر اشتغال ایجاد می‌شود که نیازمند 230 میلیون تومان اعتبار است.

 انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان