آخرین اخبار

12. مرداد 1394 - 8:14   |   کد مطلب: 18948
فرماندار سابق آرکانزاس و نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه گفت: ما هیچ چیز از این توافق بدست نیاوردیم.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه تلویزیونی ی سی بی اس،مایک هاکبی، فرماندار سابق آرکانزاس گفت: "من می دانم ما به خاطر توافق با ایرانی ها در وضع بسیار خطرناکی قرار گرفتیم ما صد و پنجاه میلیارد دلار پول آنها را آزاد کردیم و آنها می توانند با آن تسلیحات متعارف از روسیه بخرند و به تلاش تروریستی خطرناک در سراسر جهان ادامه دهند".

وی افزود: ما هیچ چیز از این توافق بدست نیاوردیم. رئیس جمهور اظهارات من (مقایسه این توافق با هولوکاست) را مسخره دانست، اما آنچه مسخره است این است که ما به ایرانی ها اعتماد کنیم در حالی که آنها سی و شش سال وعده دادند که اسرائیل را از نقشه جهان محو می کنند وشعار مرگ بر آمریکا حتی در زمان مذاکرات سر دادند. 

مایک هاکبی ادامه داد: من فردی هستم که بارها در چهل و دو سال گذشته از سال 1352 به اسرائیل رفتم وبه عنوان کسی که سختی اوضاع را درک می کند،می گویم که وقتی کسی بیان می کند که می خواهد همه ی افراد یک گروه را بکشد،بهتر است آن را جدی بگیریم. 

مایک هاکبی درباره این که دولت اوباما اظهار دارد که به ایران اعتماد ندارد گفت: اگر شما به آنها اعتماد ندارید،چگونه بیست و چهار روز قبل از بازرسی به آنها می گویید که می خواهید بازرسی انجام دهید. چگونه به آنها اجازه می دهید بخش های نظامی خود را از دسترسی برای بازرسی خارج کنند،این اعتماد است و این اعتماد مشکل این توافق است.من معتقدم این توافق، معامله پولی است.اگر شما به صفحات مختلف مربوط به شرکت ها و اشخاص حقیقی که قرار است دارایی های آنها آزاد شود،نگاه کنید،به این نکته پی می برید.

من معتقدم که این موضوع به صلح در خاورمیانه کمک نمی کند و موجب امن تر شدن جهان نمی شود، بلکه اطمینان می دهد پول زیادی به اشخاص بازمی گردد.

هاکبی در ادامه بیان داشت که این فاجعه بار و غم انگیز است که ما پول را بر امنیت ملی و امنیت مردم اسرائیل و علاوه برآن سراسر خاورمیانه و جهان ترجیح می دهیم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان