آخرین اخبار

12. مرداد 1394 - 17:15   |   کد مطلب: 18966
بازیگر کشور در مورد برخورد روزنامه افتاب با بهنوش بختیاری گفت: عمل این روزنامه کودکانه و در نوبه خود "دلقک وار: بود، ما هم به عنوان یک عضو از جامعه حق اظهار نظر داریم.

به گزارش رودآور به نقل از دانا، آرش میراحمدی بازیگر سینما و تلویزیون با انتقاد از عمل غیر هنری و غیر اخلاقی روزنامه افتاب یزد در گفت‌وگویی گفت: بهنوش بختیاری یک هنرمند فهمیم و عاقل است، این هنرمند وقتی یک نظر، آن هم نظری در مورد مسائل مربوط به کشورش می دهد نباید در مقابلش قد علم کرد.

 

این بازیگر کشور در ادامه افزود: مردم می توانند در تمامی مواردی که به کشورشان مربوط می شود نظر بدهند حال انکه ما هنرمندان هم عضوی از این کشور هستیم و مطمئنا در تمامی موارد می توانیم در مورد کشور خودمان اظهار نظر کنیم.

 

میر احمدی در مورد استفاده روزنامه افتاب یزد از واژه های توهین آمیز در برابر نظر بهنوش بختیاری، گفت: اگر این روزنامه الفاظ توهین آمیز را یک بی ادبی می داند پس قطعا باید به خودش نسبت دهیم؛کسی که در برابر مردم و کشورش نظری می دهد، آن هم هنرمندی که مورد احترام یک جامعه است نباید برخوردی غیر اخلاقی با نظرش بشود. کار روزنامه ای که این برخورد را داشته کودکانه است و باید کارش را دلقک وار بدانیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان