آخرین اخبار

13. مرداد 1394 - 6:19   |   کد مطلب: 18969
کاراته کاران شهرستان کبودراهنگ که هفته گذشته در مسابقات بین المللی کاراته کشور تایلند موفق به مدال آوری شدند، روز دوشنبه مورد استقبال جامعه ورزش کاراته و تنی چند از مسوولان قرار گرفتند.

به گزارشرودآور به نقل از ایرنا، رییس هیات کاراته کبودراهنگ و مربی تیم ملی اعزامی به مسابقات بین المللی کاراته تایلند در این مراسم گفت: تیم پنج نفره کاراته استان همدان در ترکیب تیم ملی کشورمان موفق به کسب یک نشان طلا و یک نقره شد.

به گزارش ایرنا الله کرم شهگل افزود: یحیی شهگل در کمیته انفرادی وزن منهای 63 کیلوگرم جوانان موفق به کسب نشان طلا و بهنام نجفی در وزن منهای 60 کیلوگرم بزرگسالان نشان نقره این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
وی خاطرنشان کرد: مربی تیم ملی کاراته در مسابقات بین المللی تایلند گفت: محمد ناصر سلطانی، بیان اسدی و فائزه ترکمان دیگر کاراته کاهای استان در این رقابت ها بودند که موفق به کسب نشان نشدند.
شهگل با ابراز رضایت از عملکرد کاراته کاران همدانی گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و تیم های شرکت کننده با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور داشتند.
وی اضافه کرد: بیان اسدی نیز می توانست به مدال برسد که متاسفانه در جریان مسابقات مصدوم شد.
وی خاطرنشان کرد: استان همدان در صورت سرمایه گذاری بر روی استعدادهای ورزش کاراته می تواند در میادین بین المللی به موفقیت های ارزنده دست یابد.
شهگل با اشاره به اینکه شهرستان کبودراهنگ در ورزش کاراته بسیار موفق و مستعد است، گفت: کبودراهنگ از قطب های اصلی کاراته کشور به شمار می رود و دارای ملی پوشان ارزنده است.
استان همدان دارای بیش از چهار هزار کاراته کار در رده های سنی مختلف است.
شهرستان کبودرآهنگ در فاصله 58 کیلومتری شمال استان همدان قرار دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان