آخرین اخبار

13. مرداد 1394 - 6:21   |   کد مطلب: 18970
ارتش سوریه موفق شد منطقه راهبردی جسر الشغور را به تصرف خود در آورد.

به گزارشرودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: یگان‌های ارتش و نیروهای مردمی سوریه پیشرفت قابل ملاحظه ای در محور شرقی منطقه جسر الشغور به دست آوردند.

المنار افزود: یگان‌های نظامی سوریه همچنین به طرف منطقه سهل الغاب در حومه حماه پیشروی کردند.

گزارشگر المنار در این باره گفت: ارتش سوریه دیگر بار به خطوط دفاعی خود در منطقه جسر الشغور بازگشت و با پیشروی به محور شرقی این منطقه مواضع مختلف آن را به تصرف دوباره نیروهای خود در آوردند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه در گفتگو با خبرنگار المنار گفت: گروه های تروریستی مسلح به این نیروگاه حرارتی در منطقه زیزون نفوذ کرده و پس از ورود به این نیروگاه اقدام به بمب گذاری و تخریب زیر ساخت های آن کرده بودند.

وی افزود: پس از آن نیروهای ارتش سوریه به نیروگاه یورش برده و ضربات سنگینی به تروریست های مسلح وارد کردند.

گزارشگر المنار در ادامه گفت: تروریست های مسلح در این منطقه خسارت های زیادی را متحمل شدند و در هنگام عقب نشینی و در برابر پیشروی های مستمر نیروهای ارتش سوریه حتی نتوانستند تجهیزات نظامی خود را به همراه ببرند.

وی افزود: ارتش سوریه با تصرف جسر الشغور مناطق گسترده ای را به تصرف در آورد که دروازه ورود به حومه ادلب به شمار می آید.

گزارشگر المنار در ادامه تصریح کرد: سلاح هایی که ارتش سوریه با خود به این مکان آورده هشداری است درباره خطرات آینده که آنها را تهدید می کند.

وی گفت: درگیری در این مکان که هم اکنون در تصرف ارتش سوریه قرار گرفته و در روزهای گذشته با شکست مواجه شده بودند، همچنان ادامه دارد.

گزارشگر المنار افزود: حملات پی در پی تروریست های مسلح نتوانست نیروهای ارتش در این خط دفاعی را شکست دهد بلکه روحیه آنها را برای دفاع از وطن خویش افزایش داده است تا از این مناطق بتوانند برای شروع حملات دیگر استفاده کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان