آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 0:39   |   کد مطلب: 19145
فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد:
کاهش 28 درصدی سرقت در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 28 درصدی سرقت در تویسرکان روبرو بودیم.

به گزارش رودآور، «سرهنگ قاسم قربانی» در نشست خبری با اصحاب رسانه تویسرکان، گفت: با وجود رکود اقتصادی به دلیل سرمازدگی باغات تویسرکان و فراهم شدن شرایط خاص، افزایش وقوع جرم در تویسرکان انتظار می رفت، اما خوشبختانه نه تنها مشکلی رخ نداد بلکه در چهار ماهه نخست امسال نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته با کاهش جرائم روبرو بودیم.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 28 درصدی سرقت در تویسرکان بودیم، اظهار کرد: ارتباط مردم با پلیس 110 در تویسرکان در این مدت 135 رشد وداشته است و گزارش های مردمی منجر به مأموریت نیز با افزایش 46 درصدی روبرو بود.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: در این مدت مشارکت اطلاعاتی مردم 77 درصد افزایش و حضور مردم در مقرهای پلیس در سطح شهرستان تویسرکان 25 درصد کاهش یافته است که همین عوامل سبب کاهش جرائم در شهرستان تویسرکان شد.

قربانی عنوان کرد: در حالی که در سال 93 راهنمایی ها و مشاوره های پلیس به مردم 100 مورد گزارش شده است، اما خوشبختانه امسال به دو هزار و 199 مورد در چهار ماهه اول رسید که نشان از افزایش اعتماد مردم به این نیروی خدوم دارد.

وی از 12 هزار نفر ساعت خدمات پلیسی در محلات در چهاره اول سال 94 خبر داد و گفت: با اجرای طرح های انضباط اجتماعی در سطح جامعه، کشف انواع مواد مخدر در چهار ماهه اول سال 94 نسبت به سال 93،   136 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به اینکه در حال حاضر اختیارات پلیس در برخی موارد به وسیله قوانین آیین جدید دادرسی محدود شده است، افزود: با این وجود این نیرو به عنوان حافظ امنیت کشور و بر اساس منویات مقام معظم رهبری نیاز به همکاری و تعامل مؤثر همه دستگاه ها در حوزه های پیشگیری از وقوع جرائم دارد.

قاسمی در ادامه از فعالان عرصه خبر و خبررسانی به عنوان سربازان جنگ نرم نام برد و گفت: همکاری تنگاتنگ پلیس و رسانه در برقراری نظم و امنیت و به ویژه انضباط اجتماعی از ضروریات جامعه امروز ما است.

وی از خبرنگاران خواست تا از غوغاسازی ها و سیاه نمایی ها در عرصه خبر و اطلاع رسانی اجتناب کنند چرا که جبران خسارات وارد شده به افکار عمومی نیاز به زمان و هزینه های بالا خواهد داشت.

در این مراسم از خبرنگاران فعال تویسرکانی با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان