آخرین اخبار

30. مرداد 1394 - 12:20   |   کد مطلب: 19179
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها وظایف و رسالت های مختلفی دارند و با توجه به همه جوانب شرایط یک رسانه موفق و جمع بندی های شده ضمن تشکر از مسئولان سایت خبری تحلیلی رودآور نمره بالایی به این سایت می دهم.

به گزارش رودآور، «محمدمهدی مفتح» در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سایت خبری تحلیلی رودآور گفت: جامعه امروزی ما نیازمند انتقال اخبار، تحلیل ها و انعکاس دقیق اخبار است.

وی اظهار کرد: رسانه ها به ویژه رسانه های محلی در این استا فعالیت های چشمگیری دارند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل می کنند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سایت رودآور در این باره تلاش ارزنده ای داشته و دارد و به درستی کار را انجام می دهد، افزود: به طور یقین این گونه رسانه های خبری در هماهنگ کردن مردم برای پیشرفت و هماهنگ کردن و تعامل مردم در برخورد با مسائل مهم کشوری نقش سازنده ای دارند.

مفتح عنوان کرد: انتقال صحیح اخبار مربوط به مسئله برجام و تشکیل کمیسیونی مخصوص برای بررسی آن توسط کارشناسان، توسط رسانه ها است که باید به درستی برای مردم بازگو شود و  اطلاع رسانی دقیق و بهنگام از وظایف اصولی رسانه ها است.

وی با بیان اینکه با توجه به تأکید سخنان مقام معظم رهبری که مردم پشتوانه نظام هستند، تصریح کرد: از این رو آگاه بودن مردم از اخبار روز محلی، استان و کشوری ضروری است و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه جز وظایف و رسالت رسانه ها است.

نماینده مردم تویسرکان درمجلس شورای اسلامی افزود: چند روز گذشته مقام معظم رهبری نکات کلیدی و اثرگذاری را بیان کردند و لازم است تا این نکات کلیدی که نقشه راه هستند به گوش تمامی مردم حتی روستاهای دور دست هم برسد.

مفتح عنوان کرد: صدا و سیما و خبرگزاری ها در این راستا به موقع وارد می شوند اما نباید از نقش تأثیر گذار پایگاه ها خبری غافل شد چرا که این سایت های خبری محلی به دلیل نزدیک بودن با مردم آن منطقه تأثیرگذاری بیشتری دارند.

وی گفت: این گونه رسانه ها باید تلاش کنند تا مشکلات و مطالبات مردم در ابعاد مختلفی که انتظار می رود را به گوش مسئولان برسانند و در کنار این خبررسانی که انجام می دهند دولت هم لازم است آنان را حمایت کند.

نمره بالای مفتح به رودآور

نماینده مردم تویسرکان افزود: رسانه ها وظایف و رسالت های مختلفی دارند و با توجه به همه جوانب شرایط یک رسانه موفق و جمع بندی های شده ضمن تشکر از مسئولان سایت خبری تحلیلی رودآور نمره بالایی به این سایت می دهم.

گله مندی مفتح از عدم حضور عبادی مدیر کل ارشاد همدان در تویسرکان

مفتح با گله مندی از عدم حضور عبادی در شهرستان تویسرکان، عنوان کرد: من نیم ساعت قبل از جلسه متوجه شدم آقای عبادی حضور ندارند و به جای وی معاونشان آقای فروتن می آیند، آقای فروتن جای خودشان حضور یافتند.

وی تصریح کرد: قرار بود آقای عبادی خودشان بیایند و من از آقای فروتن می خواهم این مطلب را به آقای عبادی انتقال دهند که شهرستان تویسرکان یک شهرستان فرهنگی است و حضور مدیران فرهنگی برای شهرستان ما لازم و ضروری است.

نماینده مردم تویسرکان افزود: باید مدیران فرهنگی به این شهرستان رفت و آمد داشته باشند و این گونه برخورد نکنند و امکانات بیشتری در اختیار شهرستان ها قرار دهند.

مفتح یادآور شد: به زودی از طریق وزیر ارشاد این مطلب را به وی انتقال می دهم تا به یاری خدا توجه بیشتری به تویسرکان داشته باشند.

به گزارش رودآور، پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی رودآور نخستین و در حال حاضر تنهاترین پايگاه خبري داراي مجوز هيات نظارت بر مطبوعات در شهرستان تویسرکان است که با شماره مجوز 93/30642 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي فعالیت دارد و به همین مناسبت مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و فعالان عرصه خبر در سالن هلال احمر تویسرکان برگزار شد.

گزارش تصویری: سالروز تأسیس روز رودآور مبارک

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان