آخرین اخبار

30. مرداد 1394 - 13:16   |   کد مطلب: 19181
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: در جریان دستگیری باند سارقان حرفه ای موتورسیکلت در تویسرکان، سه سارق دستگیر و پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

«سرهنگ قاسم قربانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از سرقت های متعدد موتورسیکلت در ماه های در تویسرکان خبر داد و گفت: به دنبال این سرقت ها و شکایت های مردمی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل پلیس تجسس کلانتری 11 تویسرکان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: به این ترتیب اکیپ گشت کلانتری در حین گشت زنی در سطح شهر با مشکوک شدن به یک دستگاه موتورسیکلت پارک شده، موضوع را بررسی می کنند که در جریان این اقدام با بررسی پلاک و استعلام شماره های تنه و موتور آن متوجه سرقت آن شده و موضوع را برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال می دهند.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: با بررسی های فنی و تحقیقات پلیسی از محل کشف موتورسیکلت، سارق آن شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران ما توانستند در یک عملیات پلیسی سارق را به همراه دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقداری اموال مسروقه دستگیر کنند.

قربانی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات و بازجویی، متهم به بزه ارتکابی خود به همراه دو نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: در این راستا بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری همدستان متهم انجام شد که در یک عملیات دیگر دو نفر از همدستان آن غافلگیر و دستگیر شدند و نیز دو دستگاه موتور سیکلت سرقنی کشف شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: پس از اقدامات لازم پرونده متهمان تشکیل شد و آنان به اتهام پنج فقره سرقت موتورسیکلت به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

قربانی عنوان کرد: از ابتدای سال کنون نیز 20 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و 10 سارق موتورسیکلت دستگیر شدند.

وی غفلت مالباختگان و عدم رعایت موارد پیشگیری از سرقت را از عوامل عمده سرقت موستورسیکلت برشمرد و با درخواست از موتورسیکلت سواران، عنوان کرد: وسیله نقلیه خود را به قفل و زنجیر ضدبرش تجهیز و از رها کردن موتورسیکلت خود در اماکن عمومی و نیز حاشیه خیابان ها و کوچه ها خودداری کنند.

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: شهروندان گرامی می توانند موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان