آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 23:29   |   کد مطلب: 19242
فرماندار تویسرکان عنوان کرد:
عدم رشد صنعت در تویسرکان
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه تویسرکان در حوزه صنعت رشد زیادی نداشته است، گفت: توجه بیشتر به مبل و منبت و حمایت دولت به وسیله ارائه تسهیلات بانکی می تواند کمک کار این بخش باشد.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» بعداظهر امروز در مسجد اعظم تویسرکان در مراسمی که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، گفت: برخورداری تویسرکان از 221 اثر تاریخی، فرهنگی و جاذبه گردشگری از ظرفیت های این شهرستان است.

وی با تأکید بر گسترش زیرساخت ها در راستای فراهم ساخت فرصت های شغلی را از اولویت های تویسرکان عنوان و اظهار کرد: این شهرستان با توجه به سرمازدگی امسال با مشکلات بسیاری دست وپنجه نرم می کند و می طلب مسئولان بالادستی توجه بیشتری به شهرستان داشته باشند.

فرماندار تویسرکان افزود:  شهرستان تویسرکان در بن بست قرار دارد که خوشبختانه توسعه راهی توانسته بخشی از این مشکل را بکاهد.

مومیوند از دیگر مشکلات پیش روی تویسرکان را مشکل تأمین آب دانست و گفت: با توجه به کاهش بارندگی در سال های اخیر این شهرستان نیز همانند برخی دیگر از نقاط کشور با مشکل تأمین آب روبرو است.

وی تصریح کرد: خواسته ما تویسرکانی از مسئولان بالادستی کمک به احداث تصفیه خانه اصلی سد سرابی و عملیاتی کردن سد خرمرد برای برون رفت از مشکلات آبی است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه تویسرکان در حوزه صنعت رشد زیادی نداشته است، تصریح کرد: توجه بیشتر به مبل و منبت و حمایت دولت به وسیله ارائه تسهیلات بانکی می تواند کمک کار این بخش باشد.

مومیوند توسعه آموزش عالی و تبدیل شدن دانشکده فنی تویسرکان به عنوان یک دانشگاه مستقل را از دیگر مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در زمینه بهداشت و درمان نیز اقدامات خوبی در حال صورت گرفتن است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان