آخرین اخبار

4. شهريور 1394 - 9:49   |   کد مطلب: 19245
وزیر اطلاعات با بیان اینکه رقابت نامزدهای انتخاباتی برای تصاحب کرسی مجلس در فضایی سالم و بدون تخریب باشد، ابراز امیداوری کرد: مجلسی که شکل می گیرد مجلسی متحد، همدل و پایبند به ارزش های دینی و انقلابی و ولایتمدار باشد.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام سید محمود علوی» ظهر دیروز در مسجد اعظم شهر تویسرکان، با بیان اینکه نماینده دولت در تویسرکان است، گفت: توجه به همه گرایش های سیاسی و گروه های مختلف در دولت یازدهم وجود دارد.

وی برخورداری دولت یازدهم از نیروهای توانمند و با تجربه و با سابقه 37 سال خدمت که عمدتا از نیروهای شورای مرکزی جهاد و یا از نیروهای سپاه در اوایل انقلاب بودند را از ویژگی های آن عنوان و اظهار کرد: در این بین، بدنه دولت از همه گروه های سیاسی با رویکرد وحدت و یکپارچکی بهره مند شده است.

وزیر اطلاعات به دشمنی های بیگانگان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران دشمنان بیگانه خارجی بسیار دارد و نیازی نیست که به اختلافات و تفرقه داخلی دامن زده و وحدت را دچار خدشه کنیم.

وی همچنین بیان کرد: زمانی کشور با فروش دو میلیون و 500 میلیون بشکه نفت با قیمت 120 تا 140 دلار و بدون تحریم ها و ذخایر بالای صندوق ذخیره ارزی اداره می شد و اکنون با کاهش فروش بشکه های نفت به 800 هزار بشکه آن هم با قیمت 40 و 41 دلار و بدهی های قبل که بر روی دست دئولت یازدهم مانده است اداره می شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دولت به دنبال بهبود شرایط اقتصادی و پیشبرد طرح های عمرانی کشور است، افزود: توافق هسته ای صورت گرفته می تواند زمینه های بهبود اوضاع اقتصادی را فراهم سازد.
حجت الاسلام علوی در ادامه به امنیت موجود در کشور اشاره کرد و گفت: دهها تلاش کور برای بمب گذاری در داخل کشور توسط بیگانگان در سال های اخیر صورت گرفته، اما خوشبختانه این اقدامات شوم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و خنثی شده است.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه در رمضان امسال گروه تروریستی داعش با اعلام قبلی در کشورهای منطقه دست به اقدامات تروریستی زد، خوشبختانه تلاش های تروریستی آنان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی شد و در مجموع با کشف 550 کیلو مواد منفجره در سه مرحله راه به جایی نبردند.
وزیر اطلاعات در ادامه با تأکید بر ایجاد فضای انتخاباتی سالم در کشور در سال جاری، گفت: نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر در مرحله تبلیغات جلوگیری کنند و به دنبال یافتن اشکالات دیگران نباشند چرا که باید گفت به کرسی مجلس رسیدن از طریق تخریب دیگران چه فایده دارد.

حجت الاسلام علوی با اشاره به اینکه رشد سیاسی در رقابت سالم است، عنوان کرد: باید به گونه جلو رفت تا در فضای رقابتی سالم افرادی به سمت نمایندگی مردم در مناطق مختلف کشور برسند که مشکلات کشور را با هر گرایش سیاسی که دارند حل کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: مجلسی که شکل می گیرد مجلسی متحد، همدل و پایبند به ارزش های دینی و انقلابی و ولایتمدار باشد.

حجت الاسلام علوی همچنین از وحدت موجود در بین نماینده، امام جمعه و فرماندار تویسرکان قدردانی کرد و گفت: به عنوان نماینده دولت در تویسرکان مشکلات مردم تویسرکان از جمله سرمازدگی، کم آبی و دیگر مشکلات آنان را به اطلاع هیئت دولت می رسانم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان