آخرین اخبار

4. شهريور 1394 - 13:20   |   کد مطلب: 19246
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه گفت: امروزه می توان با الگوگیری از رفتار و کردار آن امام بزرگوار و سبک زندگی علوی و رضوی در تقویت ایمان، تقوا و استحکام خانواده و جامعه گام های مؤثری برداشت.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حجت‌الاسلام سید‌موسی حسینی‌مجد» در مراسم جشن میلاد در تویسرکان با تبریک خجسته میلاد امام هشتم شیعیان، گفت: شیوه و سیره ائمه اطهار(ع) چراغ راه سعادت بشری است.

وی در تبیین شخصیت امام رضا(ع) و سیره عملی آن حضرت، اظهار کرد: ویژگی های برجسته اخلاقی، ایمان و تقوای آن حضرت زبانزد عام و خاص بود به طوری که حتی دشمنان هم از وی تعریف می کردند.

امام جمعه اسدآباد افزود: برخورد متوازعانه همراه با مهربانی و عطوفت و کرم آن حضرت با مردم ازدیگر ویژگی های اخلاقی ایشان بود.

حجت الاسلام حسینی‌مجد عنوان کرد: از القاب امام هشتم ما شیعیان و معرفترین آن رضا است، رضا به معنی آنکه خدا و پیامبر(ص) و دیگر ائمه اطهار از وی راضی و خشنود هستند.

 وی مطالعه سیره عملی و اخلاقی آن حضرت را برای رسیدن به سعادت بشری لازم و ضروری دانست و گفت: امروزه می توان با الگوگیری از رفتار و کردار آن امام بزرگوار و سبک زندگی علوی و رضوی در تقویت ایمان، تقوا و استحکام خانواده و جامعه گام های مؤثری برداشت.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به خوش اخلاقی امام رضا(ع)، گفت: ایشان هیچ گاه با سخنان خود دیگران را آزار ندادند و همیشه با چهره ای خندان و با تبسم بودند.

حجت الاسلام حسینی‌مجد تصریح کرد: کمک بسیار به نیازمندان، بر سر سفره نشستن و غذا خوردن با خدمتکاران و به عیادت بیمار رفتن و نیز بردبار بودن از دیگر ویژگی های اخلاقی آن حضرت است که همه این موارد برای ما در حقیقت درس چگونه زیستن است.

وی در ادامه به حضور خود در جلسه شورای اداری استان همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: در این جلسه دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی را ملاقات کردم.

وی عنوان کرد: فرزندان خوب تربیت یافته مادران متین، نجیب و خوب هستند و دکتر مفتح نیز از چنین افرادی است که با پشتکار و پیگیری های وی وزرای بسیاری برای بررسی و ارائه راهکار عملی حل مشکلات مردم تویسرکان به این شهرستان سفر کردند.

به گزارش رودآور، مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) به همت دفتر امام جمعه تویسرکان در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان