آخرین اخبار

4. شهريور 1394 - 14:16   |   کد مطلب: 19247
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان از راه اندازی کتابخانه عترت به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در استان همدان و افتتاح کتابخانه عمومی بینش روستای اشترمل در هفته دولت خبر داد.

مهدی کریمی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: کتابخانه عمومی روستای اشترمل به عنوان سومین کتابخانه روستایی شهرستان تویسرکان در هفته دولت افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: این کتابخانه با بودجه ای در حدود 230 میلیون ریال  تجهیز شده است.

 سرپرست  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان افزود: با افتتاح این کتابخانه، روستای اشترمل با جمعیتی حدود دو هزار نفر به عنوان یکی از روستاهای فرهنگی شهرستان سومین روستای شهرستان است که صاحب کتابخانه می شود.

کریمی با بیان اینکه به دنبال ان هستیم تا روستاهای بالای یک هزار و 500 نفر صاحب کتابخانه شوند، تصریح کرد: تاکنون روستاهای لامیان سید شهاب و اشترمل صاحب کتابخانه شده اند.

وی عنوان کرد:  روستای جعفریه نیز تا پایان سال کتابخانه دار خواهد شد و به لطف خدا شاهد خواهیم بود که تا پایان سال تنها شهرستان استان همدان باشیم  که تمامی روستاهای هدف کتابخانه دار شده اند.

سرپرست  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان همچنین از راه اندازی کتابخانه عترت به عنوان تنها کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در استان همدان خبر داد و گفت:  با اعتباری در حدود 150 میلیون ریال  کتابخانه عترت به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در استان همدان راه اندازی می شود.

کریمی افزود: این کتابخانه در سال 91 تاسیس و مجوز تغییر کاربری کتابخانه در سال 93 توسط دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور آقای مختارپور صادر شد.

وی بیان کرد: کتابخانه عترت شامل اتاق مطالعه، اتاق پخش فیلم و قصه گویی و همچنین اتاق والدین است که به زودی افتتاح می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان