آخرین اخبار

7. شهريور 1394 - 16:47   |   کد مطلب: 19277
فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه با صرف اعتباری افزون بر 233 میلیارد ریال در هفته دولت در تویسرکان خبر داد.

«حبیب مومیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به هشتم شهریور ماه، سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای شناختن رفتار و کردار شهیدان رجایی و باهنر و الگو قرار دادن آن ها در همه ابعاد به ویژه در خدمت رسانی به مردم است.

وی اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای تقویت ارتباط مردم و دولتمردان در راستای توسعه و آبادانی کشور و به ویژه شهرستان است.

فرماندار تویسرکان افزود: لازم است در این هفته مسئولان فرصت را مغتنم بشمارند و عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های مختلف از جمله عمرانی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی را برای مردم بازگو و تبیین کنند.

مومیوند با تأکید بر اینکه به دور از هرگونه گروه بندی و جناح بازی به فکر خدمت به مردم تویسرکان است، عنوان کرد: امسال در شهرستان تویسرکان و در هفته دولت 44 پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح ها افزون بر 233 میلیارد ریال است، تصریح کرد: سالن ورزشی شهید مطهری، مدرسه روستای تیمیجان، گازرسانی به روستاهای کنجوران علیا و وسطی و بهسازی روستای ریواسیجان برخی از طرح های عمده ای هستند که در هفته دولت در سال 94 افتتاح یا کلنگ زنی شده و می شوند.

فرماندار تویسرکان افزود: در هفته دولت کلينيک تخصصي بيمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان در يک‌هزار متر مربع افتتاح شد که برای بهسازی طرح مذکور 50 میلیون تومان هزینه شد.

مومیوند همچنین از بهره برداري از طرح بي‌خطرسازي پسماندهاي عفوني در ساختماني به زيربناي 90 متر مربع با صرف 400 ميليون تومان براي ساخت و تجهیزات آن خبر داد و گفت: بخش جراحي مردان نیز با تأمین هزینه از محل اعتبارات وزارت بهداشت با صرف 150 ميليون تومان در 260 متر مربع تکميل و بهسازي شد.

وی در ادامه ابراز کرد: توسعه پایدار در کشور و به تبع در شهرستان تویسرکان در سایه همدلی، وحدت و انسجام بین مردم و دولت به وجود می آید و امید است تا با نگاهی فراجناحی بتوانیم شاهد رشد و توسعه روز افزون شهرستان باشیم.

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان