آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 15:33   |   کد مطلب: 19310
فرماندار تویسرکان گفت: در نامه ای که با همکاری و همفکری متقابل امام جمعه شهرستان و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تدوین شد و به امضای هر سه نفر ما رسید سعی شد تمامی مطالبات مردم تویسرکان ریز به ریز بیان شود.

«حبیب مومیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به سفر هفته گذشته هیئت دولت به استان همدان اشاره کرد و گفت: امید آنکه این سفر برای مردم استان و به ویژه شهرستان تویسرکان خیر و برکت به همراه داشته باشد.

وی از ارائه نامه ای مفصل درباره ارائه مشکلات و مطالبات مردم تویسرکان از مسئولان خبر داد و اظهار کرد: در نامه ای که با همکاری امام جمعه شهرستان و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تدوین شد و به امضای هر سه نفر ما رسید سعی شد تمامی مطالبات مردم تویسرکان ریز به ریز و در 6 بند بیان شود.

فرماندار تویسرکان افزود: مطالبات مردم تویسرکان هم به صورت چهره به چهره و شفاهی و هم به صورت کتتبی برای پیگیری های لازم ارائه و تحویل نماینده ویژه رئیس جمهوری در تویسرکان یعنی وزیر اطلاعات داده شد.

مومیوند تصریح کرد: در این نامه مسئله سرمازدگی باغات به ویژه باغات گردو و مشکلات پیش آمده در حوزه کشاورزی به صورت کامل مطرح شد.

وی به موضوع تکمیل راه های شهرستان تویسرکان از جمله دو محور اصلی با رویکرد چهار خطه تویسرکان ـ جوکار و تویسرکان ـ گنگاور هم اشاره کرد و گفت: موضوع توسعه و بهسازی راه های شهرستان نیز از مطالبات به حقو مردم بود که سعی شد در این  نامه بیان شود و از قلم نیافتد.

فرماندار تویسرکان عنوان کرد: همچنین در حوزه آب به موضوع احداث تصفیه خانه و تکمیل خط انتقال سد سرابی، شروع عملیات اجرایی سد خرمرود، تأمین آب شرب روستاهای شهرستان پرداخته شد.

مومیوند تکمیل بیمارستان نیمه کاره قائم، تأمین پزشک متخحصص و تجهیز بیمارستان موجود تویسرکان را از دیگر خواسته ها و مطالبات مردم تویسرکان در قالب حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد که نماینده ویژه دولت در جریان مشکلات و مسائل آن قرار گرفت.

وی درباره پروژه های شهری در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج نیز عنوان کرد: در این حوزه موضوعات کمربندی تویسرکان و سرکان و ورودی های آن شهرها، دو بانده شدن مسیر شهر فرسفج، احداث پارک تفریحی و گردشگری میررضی و ساماندهی بافت فرسوده در شهرها به طور کامل برای پیگیری و رسیدگی نیز بیان و ارائه شد.

فرماندار تویسرکان در ادامه با تأکید بر رفتن به سمت توسعه مراکز عالی و دانشگاه های تویسرکان، افزود: در این راستا مردم و ما خواستار توسعه کمی و کیفی دانشگاه های شهرستان و به ویژه تبدیل شدن دانشکده دولتی شهرستان به دانشگاه هستیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان