آخرین اخبار

9. شهريور 1394 - 10:25   |   کد مطلب: 19334
مدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: برنامه ریزی برای کودکان و نوجوانان در حوزه فرهنگی در جامعه امروزی برای پیشبرد اهداف متعالی جامعه یک ضرورت است.

به گزارش رودآور، «عاطفه زارعی» در مراسم افتتاح اولین کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان در تویسرکان گفت: برنامه ریزی هدفمند برای کودکان و نوجوانان در حوزه فرهنگی می تواند در شکل دهی شخصیت آنان به سمت تعالی جامعه مؤثر باشد.

وی تحولات جامعه و توسعه یافتگی آن را نتیجه توجه بیش از پیش مسئولان  امر در حوزه فرهنگی آن جامعه دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه نخستین کتابخانه عمومی استان همدان در تویسرکان بنا شده است می توان گفت که این شهرستان از نظر شاخصه های فرهنگی در سطح بالایی است.

مدیر کتابخانه های عمومی استان همدان ابراز امیدواری کرد: با افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در تویسرکان زمینه برای احداث و بهره برداری از چنین کتابخانه هایی در دیگر نقط استان فراهم شود.

« مهدی کریمی» مدیر اداره کتابخانه های عمومی تویسرکان نیز زیربنای نخستین کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان استان همدان با عنوان کتابخانه عترت را 160 متر مربع اعلام کرد و گفت: این کتابخانه شامل اتاق پخش فیلم، اتاق قصه گویی و والدین و اتاق مطالعه است.

وی از افتتاح کتابخانه عمومی روستای اشترمل با صرف هزینه ای بالغ بر 230 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: این کتابخانه سومین کتابخانه عمومی روستایی بعد از روستاهای لامیان و سید شهاب در شهرستان تویسرکان است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان