آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 20:58   |   کد مطلب: 19693
جانشین فرمانده انتظامی ناحیه تویسرکان از کاهش 28 درصدی وقوع جرم در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش رودآور، «سرهنگ داوود بیات» شامگاه امروز در نشست پلیس، امنیت و اصناف در تویسرکان، از افزایش  136 درصدی کشف انواع مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این بازه زمانی شاهد رشد 6 درصدی دستگیری مجرمان و افزایش 110 درصدی معتادان متجاهر در شهرستان بودیم.

وی از فعالیت  12 هزار ساعت  همراه با گشت های محسوس و نامحسوس در راستای پیشگیری از وقوع سرقت در شهرستان تویسرکان در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی با توجه وقوع چند فقره سرقت، در راستای مبارزه این جرم اقدامات ویژه ای صورت گرفت که طی آن یک باند حرفه ای سرقت در تویسرکان که در جریان یک سرقت در شهرستان نهاوند در سال 93 مرتکب قتل شده بودند، دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی از اعتراف این باند سارق به 17 فقره قتل در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به آن که شعار هفته ناجار در سال جاری "پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش" است تمام تلاش نیروهای انتظامی تویسرکان در راستای برقراری و ایجاد امنیت و آرامش صورت می گیرد.

بیات با تأکید بر برخورداری نیروی های انتظامی تویسرکان از رعایت قانون، اقتدار و قاطعیت، گفت: رفتار قاطع پلیس همراه با اشاعه همدلی و مهربانی به دور از هر گونه تبعیض و ناعدالتی سر فصل و محور اقدامات نیروهای انتظامی است.

وی تصریح کرد: بی تردید اقدامات و فعالیت های این نیرو مطابق با احکام الهی، و انجام وظیفه شرعی و بر پایه قانونمنداری و تعمال دو سویه با مردم و سایر دستگاه های اجرایی صورت می گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی همچنین از برخورد قاطع با قانون شکنانی ب فعالیت های زودهنگام انتخاباتی وارد عرصه می شوند خبر داد.

بیات در ادامه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه پیشگیری و آموزشی در سطح شهرستان ببا رویکرد کاهش وقوع جرم اشاره و تصریح کرد: حضر در مدارس، مساجد و محله ها و ارائه آموزش های لازم و ارتقاء امنیت اجتماعی نیز در این راستا انجام می شود.

انتهای پیام/فاطمه زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان