آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 19:23   |   کد مطلب: 19711
فرماندار تویسرکان خواستار شد: دهیاران با گسترش همدلی فضایی مناسب، برای انتخابات سال جاری ایجاد کنند.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» شامگاه امروز در نشست هم اندیشی با دهیاران بخش قلقلرود تویسرکان با تأکید بر حفاظت از منابع آبی به ویژه منابع تأمین آب، گفت: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در طرح ریزی و اجرای برنامه های هدفمند برای حفظ منابع آبی نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار در اولویت های مسئولان و مدیران باشد، اظهار کرد: با ایجاد فرصت های شغلی متنوه می توان از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری کرد.

فرماندار تویسرکان با درخواست از دهیاران بخش قلقلرود تویسرکان مبنی بر اطلاع رسانی به آنان به منظور بیمه محصولات کشاورزی و باغات، افزود: دهیاران با اشاعه فرهنگ همدلی در گسترش روحیه همزبانی و وحدت فضا را برای انتخابات سال جاری آماده کنند.

«محمد رضا محمدی دوست» بخشدار بخش قلقلرود تویسرکان نیز  گفت: به زودی عملیات گازرسانی به روستای قلی لاله علیا در بخش قلقرود به عنوان آخرین روستای فاقد گاز این بخش اجرایی می شود.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی آسفالت جاده روستای قلی لاله علیا در سال جاری می توان گفت که راه های روستایی بخش قلقرود به طور کامل آسفالت می شوند.

بخشدار قلقلرود، اصلاح شبکه برق روستایی، اجرای روکش آسفالت بخشی از محور تویسرکان – کنگاور، افتتاح مجتمع آبرسانی روستای لامیان و پیگیری احداث مجتمع آبرسانی روستایی را از دیگر اقدامات اثرگذار این بخش برشمرد.

به گزارش رودآور، در این نشست مشکلاتی از  جمله کمبود نیروی انسانی برخی از مدارس، خشک شدن تعدادی از قنات ها، فرسودگی و از کار افتادگی برخی زیر ساخت های خدماتی و نیز عدم پوشش مناسب شبکه دیجیتال صدا و سیما از سوی دهیاران برای بررسی و پیگیری مطرح شد.

انتهای پیام/

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان