آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 21:05   |   کد مطلب: 19714
مسئولان تویسرکان معتقدند آمار بالای نرخ بیکاری در بین فارغ التحصیلان دانشگاه ها یکی از مشکلات اساسی تویسرکان در بخش اشتغال است که باید تلاش جدی تری برای رفع این مشکل از سوی دستگاه های اجرایی انجام شود.

 

 

 

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» عصر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تویسرکان با تدکید بر ایجاد اشتغال پایدار در تویسرکان گفت: ایجاد اشتغال  باید به گونه ای باشد که تا برای عموم مردم ملموس باشد.

وی از تعطیل شدن برخی از طرح های اشتغال آفرینی در تویسرکان بهدلایل مختلف خبر داد و اظهار کرد: از اولویت های کاری تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تعطیل و طرح های اشتغال آفرین راکد برای سازماندهی و حل مشکلات حوزه اشتغال است.
فرماندار تویسرکان از تعطیل شدن فعالیت 10 طرح در حوزه کشاورزی و چهار طرح در بخش صنعتی شهرستان خبر داد و افزود: در این راستا کمیته ویژه ای برای حل مشکلات آنان در  تویسرکان و استان تشکیل شده است.
مومیوند از اولویت ها و دغدغه های مدیریت شهرستان را ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: از آنجا که موضوع معیشتی و اوضاع اقتصادی مردم مبحث مهمی است، می توان عنوان کرد که  کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری به نوعی مهمترین کارگروه شهرستان است که دستگاه های اجرایی به جد دنبال راهکاریی برای ارتقاء جایگاه اشتغال شهرستان هستند.

«امیر بنی اردلان» مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تویسرکان از ثبت  295 مورد اشتغال جدید از سوی دستگاه ها مختلف اجرایی در سایت رسمی ثبت اشتغال در سال جاری تاکنون خبرداد و گفت: در دوس سال اخیر استان همدان در حوزه ایجاد اشتغال رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی آمار بالای نرخ بیکاری در میان فارغ التحصیلان دانشگاه ها یکی از مشکلات اساسی تویسرکان در بخش اشتغال است که باید تلاش جدی تری برای رفع این مشکل از سوی دستگاه های اجرایی انجام شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان