آخرین اخبار

17. مهر 1394 - 15:07   |   کد مطلب: 19727
امام جمعه تویسرکان گفت: شهادت سردار همدانی نشان داد که مدافعان حرم هنوز زنده اند و برای دفاع از اسلام جان بر کف ایستاده اند.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت به مناسبت شهادت سردار همدانی مدافع حرم و مستشار ارشد سپاه در سوريه، گفت: ائتلاف ایران، سوریه، روسیه و عراق در برابر داعشیان این فرزندان نامشروع و ترویست پرور امریکا به زودی آنان را زمین گیر می کندد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار همدانی جوانان علوی را دلسرد نکرده است، اظهار کرد: این شهدات عظش سربزان و مدافعان حرم را بیش از پیش تقویت کرده تا در راستای آزادی دین و برافراشته شدن پرچم اسلام اعلام آمادگی خود را نشان دهند تا به زودی شاهد نابودی داعش و حامیان آنان باشیم.

کسانی که حرف از مذاکره با امریکا می زنند سه دهه عقب اند

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب مذاکره با امریکا را راه نفوذ می داند و بارها در این رابطه تذکر داده اند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: آنانی که حرف از مذاکره با امریکاه می زنند بیش از سه دهه عقب هستند، چرا که دشمنی دشمن و جنایات بیشمار آنان را نسبت به ملت ما می ببیند و حرف از مذاکره می زنند.

وی با بیان اینکه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با امریکا روحیه استکبار ستیزی ملت های دیگر را خاموش می کند، تأکید کرد: مسلمانان و آزادی خواهان جهان به رفتار و عملکرد ایرانیان و ایستادگی ملت ما چشم دوخته و امیدوار هستند و اگر مشاهده کنند که ایران اسلامی با استکبار به گفت و گو پرداخته است روحیه ظلم ستیزی خود را از دست می دهند.

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: تا وقتی دشمنی دشمنان و استکبار و به ویژه امریکای جنایتکار هست ما ذره ای از ارزش ها و آرمان هی اسلامی و انقلابی خود عقب نمی نشینیم.

حجت الاسلام موحدی در ادامه عنوان کرد: از فرصت محرمی که در پیش است برای بازگویی حقایق واقعه جانسوز کربلا هستفاده کنند و مبلغان در مدارس نیز حضور یابند تا به درستی فلسفه واقعه جانگذاز عاشورا تبیین شود.

وی همچنین به ایام نزول سوره هل اتی که در شأن اهل بیت (ع) و امام علی(ع) است اشاره کرد و با تبریک روز خانواده، افزود: در آموزه های دینی ما و سبک زندگی اسلامی خانواده بسیار مهم تلقی شده و سعی شود مهر و محبت، همزبانی و همکاری در خانواده ها بیش از پیش شود.

انهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان