آخرین اخبار

17. مهر 1394 - 17:08   |   کد مطلب: 19728
پیام تسلیت نماینده مردم تویسرکان به مناسبت شهادت سردار همدانی؛
شهادت سرلشکر همدانی در راستای استکبار ستیزی بود/ تببین مجاهدت های شهدا از ویژگی بارز شهید همدانی
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شهادت سرلشکر همدانی در راستای استکبار ستیزی و در دفاع از حرم و مبارزه با جریان تکفیری بود، گفت: در زندگینامه این شهید نکات آموزنده ای در دفاع از اسلام و مجاهدت هایخالصانه برای جوانان است.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار رودآور، گفت: سردار شهید اسلام  سرباز فداکار امام زمان(عج) و مدافع غیور حریم ولایت و امامت در راه دفاع از اسلام و حرم امن اسلام جان خود را فدا کرد و به مقام رفیع شهادت رسید.

وی اظهار کرد: این بزرگ مرد صحنه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه های مبارزه با جبهه استکبار، نقشی فعال و حضور پر افتخار  و مؤثری در جبهه های جنگ علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس داشت و در دفاع از اسلام رشادت های فراوانی کرده بود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: سرلشکر شهید همدانی پس از جنگ نیز در خاموش کردن فتنه 88 نقشی مهمی داشتند و در خط مقدم استکبارستیزی در خارج از مرزهای جغرافیایی و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) نیز حضور داشت و در این راستا بود به به مقام ارزشمند شهادت نائل شد.

مفتح عنوان کرد: تلاش خالصانه و صادقانه سرلشکر شهید همدانی درس بزرگی برای جوانان و علاقمندان به اسلام  و نهضت اسلامی است و  روزی زندگینامه و فداکارای های وی منتشر شود به طور قطع با ثبت آن در تاریخ نکات آموزنده ای در تمای لحظات زندگی وی به دست جوانان می رسد که مایه افتخار ایران اسلامی است.

وی با تبریک مقام عظیم شهادت به سرلشکر شهید همدانی، به مقام معظم رهبری، خانواده معزز و محترم شهید همدانی، و همه مردم ولایتمدار سراسر کشور و به ویژه استان همدان تسلیت گفت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه حضور مستمر در یادواره های شهدا در راستای تبیین و شناساندن فداکاری های رزمندگان اسلام و الگوسازی برای جوانان را از ویژه گی های شخصیتی سرلشکر شهید همدانی برشمرد و تصریح کرد: این احساس وظیفه سرلشکر شهید برای تبیین روحیه شهادت طلبی و ایثارگری رزمندگان اسلام حتی در دورترین نقاط ایران قابل ستودنی است.

مفتح افزود: سرلشکر شهید همدانی برای حل مشملات مردم نیز رابطه ای تنگاتنگ با مجمع نمایندگان استان همدان داشت.

به گزارش رودآور  سردار حسین همدانی در حین انجام ماموریت‌های مستشاری عصر دیروز در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و روز یکشنبه هفته آینده در تهران تشییع می و روز دوشنبه در همدان تشییع و تدفین می شود.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان