آخرین اخبار

17. مهر 1394 - 21:27   |   کد مطلب: 19730
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، ویژگی بارز سردار شهید حسین همدانی را ولایتمداری و مدافع اسلام بودن دانست و گفت: به حقیقت این سردار شهید راه نابودی جریان تکفیری را باز کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور، در پی شهادت سردار حسین همدانی از فرماندهان ارشد سپاه قدس در سوریه، «سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با صدور پیامی شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

ولاتحسبن‌الذین قتلو فی‌سبیل‌الله امواتا و احیاء‌ عند ربهم یرزقون

با نهایت تأسف و تاثر شهادت فرمانده دلیر و رشید هشت سال دفاع مقدس، برادر ارجمند سپاهی، سردار شهید حسین همدانی را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، همرزمان و به ویژه خانواده معزز این شهید والا مقام تسلیت گفته و برای آن شهید علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم.

سردار شهید حسین همدانی از نخبه های فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود، که با روحیه استکبارستیزی و ولایتمداری خود در راستای دفاع از اسلام، انقلاب و الگوسازی برای ایجاد وحدت در بین نیروی های سوری برای مقابله با جریان تکفیری و گروه تروریستی داعش تلاش های بیشماری انجام داد.

وی گام های مؤثر و خدمات بسیاری برای زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی و تثبت آن ارزش ها برداشته است و در دفاع از حریم اهل‌بیت(علیهم السلام) در عراق و سوریه ذره های ترس به دل خود راه نداد.

سردار شهید همدانی در ولایتمداری، شهادت طلبی، استکبارستیزی، اخلاص در گفتار و عمل، زبان زد خاص و عام بود و در آخر به آنچه لیاقتش را داشت یعنی رسیدن به مقام شهادت رسید.

سعید سعیدی

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان

17/07/1394

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان